Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 25 iulie 2010

BPM Satu Mare


In cursul zilei de sambata, 24 iulie 2010, cu incepere de la ora 10 ,in sala Filarmonicii de Stat “Dinu Lipatti” din Satu Mare ,a avut loc Adunarea Generala a organizatiei municipale PNL Satu Mare. Cu aceasta ocazie, s-a ales presedintele Biroului Politic Municipal, membrii si vicepresedintii aceleiasi structuri precum si delegatii la Conferinta filialei teritoariale a PNL Satu Mare. Pentru functia de presedinte s-a depus o singura candidatura, pentru Birou au fost depuse un numar de 30 de candidaturi iar pentru dobandirea calitatii de delegat la Conferinta filialei teritoriale un numar de 24 de candidaturi.
Printre cei care au onorat cu prezenta acest eveniment din partea conducerii centrale a PNL sunt Stelian Fedorca, Cornel Popa ( senator de Bihor, presedinte PNL Bihor ) precum si Mihai Balasescu.
Invitati din partea celorlalte forte politice reprezentative au fost Razvan But din partea PSD, Kereskenyi Gabor - UDMR ( viceprimar al Satmarului ) precum si Sorin Ghilea - PDL ( consilier municipal ). Din conducerea satmareana a PNL au luat cuvantul Adrian Albu ( viceprimar al Satmarului si presedinte al Biroului ), Ovidiu Silaghi ( membru in BPC ) si Viorel Buda ( deputat ).
Noua componenta a Biroului Municipal PNL Satu Mare este urmatoarea: Adrian Stef - presedinte; vicepresedinti ,in numar de noua: Subsemnatul-Mesaros Ionel,Babut Domuta Dan, Bozai Voda Cristian, Libotean Cristian, Chiorean Vlad Ionut, Pop Adrian Emil, Roman Radu, Popescu Vlaicu si Ratiu Alexandru; Ardelean Ioan - secretar; membri ai Biroului: Adrian Albu, Razvan Boldor, Enatescu Virgil, Caita Cristina, Ursu Maria, Soponos Cristian, Erdei Dorel, Donca Florica, Riscau Gheorghe si Grunfeld Marius.
Urez succes noii echipe de conducere a PNL Satu Mare si ma bucur nespus ca fac si eu parte din aceasta, ii felicit pe toti colegii si sper ca impreuna sa facem ceva util pentru municipiul Satu Mare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete