Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 12 iulie 2010

Floare de nu-ma-uita



Parfumul fericirii apartine unei flori pe care o poti intalni oriunde:intr-o gradina princiara,sau ,in sihastrie,la marginea unui drum.

Poate,la prima vedere,nu o vei observa.Corola ei ,atinsa de mangaierea luminii,se va deschide maiestuos,eliberand esente de Cer si pamant.Cand balsamul ei te va cuceri,un gand iti va sopti ca a fost floarea de nu-ma-uita,o floare minunata din care ramane numai visul reintalnirii cu parfumul fericirii.

2 comentarii:

Simina spunea...

frumoasa floare albastra, frumoase cuvintele tale...
imi pare rau ca circul acesta politic te afecteaza ( de fapt ne afecteaza pe toti) si sper sa reusesti sa treci cu bine prin toate testele si sa ramai cinstit si sincer asa cum te simt prin ceea ce scrii...
o zi buna!

Ionel Mesaros spunea...

@Simina
Iti multumesc pentru aprecieri si pentru suportul moral pe care mi-l oferi!
Iti doresc o seara placuta!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete