Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 1 iunie 2010

Ce nu-mi place?




Cu mare drag,raspund invitatiei doamnei Elena Marin -Alexe de a enumera 10 lucruri care-mi displac!

"Decalogul" lipsei de caracter:


1.Minciuna;

2.Lasitatea;
3.Nepasarea;

4.Intoleranta;
5.Lenea;
6.Ipocrizia;
7.Aroganta;
8.Incultura;

9.Vulgaritatea;
10.Necredinta.

P.S.Provoc pe toti vizitatorii acestui blog sa se alature acestui demers si sa enumere 10 lucruri care nu le plac!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ce bine ar fi sa dispara acestea toate ...din caracterul uman.Viata ar fi mai placuta..

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Ar fi ideal!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete