Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 24 iunie 2010

Maicutei mele




P.S.
Videoclip dedicat celei care mi-a dat viata,care m-a crescut si care de 17 ani ma vegheaza din Ceruri!
De ar mai fi fost pe pamant,la finele acestei luni ar fi implinit 74 de ani.

8 comentarii:

Simina spunea...

ce suflet ai.........mama ta sigur e incantata de ceea ce vede la tine, in viata ta, de acolo dintre ingeri...

Ionel Mesaros spunea...

@Simina
Iti multumesc ,Simina!
Trebuie sa-ti marturisesc ca de cand a plecat mama din lumea aceasta,de circa 17 ani,nu mi-am mai serbat ziua de nastere.
Eram obisnuit,fiind din aceeasi zi cu mama ,pe 26 iunie,ca sarbatoarea sa fie un prilej de bucurie pentru amandoi.Eram foarte fericiti ca in acea zi,daca nu puteam sa fim fata in fata,macar sa ne uram reciproc "La multi ani" la telefon .Intre mine si mama,de cele mai multe ori, comunicarea se facea telepatic,neavand nevoie de "tolba" cuvintelor.Trebuie sa recunosc ca am fost un om norocos,avand o mama exemplara!
Iti multumesc pentru vizita si pentru comentariu!
Mi-ai atins o coarda sensibila a sufletului ,fapt pentru care prima poezie pe care o voi scrie iti va fi dedicata tie!
Iti doresc o zi frumoasa!

Simina spunea...

La multi ani!!!!!!!!!!!!!!
iti doresc din toata inima mea sa te simti mereu, impreuna cu familia ta, imbratisat de ingeri cu aripile lor stralucind de iubire,
iti doresc sa traiesti o viata parfumata cu fericire de suflet, o viata plina de credinta, incredere in Dumnezeu si speranta,
iti doresc sa ti se implineasca toate dorintele care te ajuta sa te desavarsesti, toate dorintele ce sunt in acord deplin cu vointa divina...

iti multumesc pentru intentia minunata de a-mi dedica o poezie si atunci cand voi scrie poezia mea despre "Raci" sa stii ca e si pentru sensibilitatea rafinata a sufletului tau...
o zi minunata!

Ionel Mesaroş spunea...

Simina,iti multumesc pentru urari!Iti multumesc pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ai adresat!Sunt onorat sa primesc asemenea aprecieri din partea ta!
Cand voi avea starea de spirit corespunzatoare , cand muza va bate la portile sufletului si cugetului meu,voi scrie o poezie pe care o voi dedica-o tie!
Iti multumesc pentru vizita si comentariu!
Iti doresc o zi frumoasa!

.✿*E LENA*✿. spunea...

LA MULŢI ANI,IONEL!
Cu sănătate,bucurii nenumărate,,
fericire cât se poate,împlinirea
dorinţelor toate şi tot binele din
lume să-ţi fie aproape.
Să fi iubit şi fericit alături
de cei dragi!
Un weekend excelent!
http://www.youtube.com/watch?v=_qYEhVnQXKY&feature=related

Ionel Mesaroş spunea...

@Elena
Iti multumesc pentru vizita si urari!
Iti doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut!

elena marin-alexe spunea...

aceste versuri sunt balsam pe sufletul romanilor..traite de poet si daruite romanilor.
O zi buna si plina de pace iti trimit din Vrancea!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru comentariu!
Va doresc un sfarsit de saptamana plin de bucurii!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete