Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 13 iunie 2010

Un premiu deosebit






Am primit un premiu de la doamna Donca ,autoarea blogului"Cafea cu secrete".Ii multumesc pentru acest "gest "care ma onoreaza si ma obliga sa aduc mai multa "lumina" in Universul virtual.
Premiul este deosebit din mai multe puncte de vedere:
1. Doamna care mi-a decernat premiul este nu doar talentata ,dar si un om pe care-l pretuiesc.
2.Premiul cuprinde 3 "diplome" (ilustrate).
3. Cei 12 bloggeri nominalizati ,daca doresc,pot sa publice o lista cu 10 lucruri care le plac.

Voi incerca sa ma conformez !

Iata lista cu cele 10 lucruri care imi plac:

1)Sa am frica numai de Dumnezeu.
2)Sa traiesc fiecare zi ca si cand ar fi ultima.
3)Sa fiu in slujba familiei,oferindu-le ,in primul rand,dragostea mea.
4)Sa respect pe oricine.
5)Sa fiu parolist,punctual si ordonat.
6) Sa cutreier locurile copilariei.
7)Sa admir tot ce e frumos.
8)Sa redescoper fermecatoarea lume a "aurului verde".
9)Sa visez in timp ce ma las coplesit de imensitatea si frumusetea Cerului.
10)Sa "sfintesc" orice salas al trecerii mele prin lume cu "parfumul"gandurilor si faptelor bune.

La lista de mai sus ,in acelasi ton,adaug o alta ,cu cele 10 posibilitati umane care cred ca pot innobila omul:

1.ALEGE SA IUBESTI ,IN LOC SA URASTI!
2.ALEGE SA RAZI, IN LOC SA PLANGI!
3.ALEGE SA CREEZI, IN LOC SA DISTRUGI!
4.ALEGE SA PERSEVEREZI ,IN LOC SA RENUNTI!
5.ALEGE SA LAUZI, IN LOC SA BARFESTI!
6.ALEGE SA VINDECI, IN LOC SA RANESTI!
7.ALEGE SA DAI, IN LOC SA FURI!
8.ALEGE SA ACTIONEZI, IN LOC SA ASTEPTI!
9.ALEGE CA:
-UNDE ESTE URA,TU SA DAI IUBIRE!
-UNDE ESTE NECREDINTA,TU SA DAI SPERANTA!
-UNDE ESTE INTUNERIC,TU SA DAI LUMINA!
-UNDE ESTE SUPARARE,TU SA DAI BUCURIE!
10.ALEGE SA TRAIESTI,IN LOC SA MORI!

Ofer acest premiu ,in ordine alfabetica,urmatorilor 12 bloggeri:
Anima-
ARTA-FEMINITATII
Corina-Din alte zari
Denisia -Înalbvorbim
Elena-PARADISUL VERDE
Elena Marin-Alexe-hai la plimbare
Erys-RINKASHIKI
Gabriela-arta de a trai
Genny-Armonia Iubirii
Mariana-Psalm de dor
Paul-VIS SAU REALITATE
Simina-Poezia Iubirii
Ulm Spineanu-eu caut

P.S.Mentionez ca am dorit sa ma conformez regulamentului impus,altminteri lista premiantilor era mult mai lunga.

20 de comentarii:

denisia spunea...

multumesc... am mai trecut astazi, am vazut... urmeaza sa le postez si eu... aveam planificate si urmeaza sa pun si premiile...

corina spunea...

Multumesc pentru premiu chiar nu ma asteptam la un premiu nu am facut nimic pentru al putea avea...Multumesc inca odata si o sa imi fac timp sa-l ridic.Doresc numai bine acestei familii in al carui spatiu virtual ma aflu!

elena marin-alexe spunea...

Mi de multumiri si binecuvantari intregii familii MESAROS.

Ionel Mesaros spunea...

@ Denisia
Cu mare placere!
Si eu tin sa-ti multumesc pentru tot ceea ce faci pentru noi,imbogatind Universul virtual cu marturii ale sufletului tau,cu ganduri care ne inalta ,cu articole "invesmantate" intr-un stil fascinant!
Iti doresc o seara linistita!

Ionel Mesaros spunea...

@ Corina
V-am oferit premiul cu mare placere!Va asigur ca-l meritati .Viziunea asupra vietii coroborata cu un stil seducator,sunt numai doua dintre elementele care m-au determinat sa-mi indrept atentia si spre dumneavoastra.
Va multumesc pentru urari si apreciez foarte mult faptul ca va simtiti in launtrul spatiului virtual ca intr-o familie!
Va doresc o seara placuta!

Ionel Mesaros spunea...

@elena marin-alexe
Nu prea gasesc cuvinte potrivite ca sa dovedesc cat de mult va pretuiesc pentru atmosfera asezata pe care o imprimati lumii virtuale.
Eu trebuie sa va fiu recunoscator pentru "comorile " pe care le oferiti cititorilor !E un lucru mare sa comunici cu oameni intelepti,cu promotori ai valorilor perene!
Va doresc sa fiti sanatoasa !Avem mare nevoie de dumneavoastra!Intr-o lume aflata in neoranduiala ,o atitudine ca a dumneavoastra ne calauzeste pasii spre Lumina!

Alina Dospinescu spunea...

Multumesc, multumesc, multumesc din suflet!!!

Simina spunea...

multumesc, Ionel..sunt incantata de asa onoare si mai ales de faptul ca iti faci timp in aceasta lume agitata sa citesti poeziile mele izvorate din suflet...

.✿*E LENA*✿. spunea...

Ionel îţi mulţumesc mult
pentru premiu deşi nu îl merit,
mă simt o răsfăţată şi tot odată
onorată..
Să aveţi o săptămână minunată!

Ionel Mesaros spunea...

@Anima
Cu placere!
Sunt incantat mereu de ceea ce gasesc cand poposesc pe taramul "ARTEI FEMINITATII",loc in care descoper oaze de frumusete si intelepciune!
Iti doresc o zi frumoasa!

Ionel Mesaros spunea...

@Simina
Versurile tale actioneaza asupra sufletului asemenea unui panaceu!Cum sa ratez ocazia sa nu incerc sa ma vindec?
De cand te-am intalnit ,in urma cu vreo 9 luni,iti citesc toate poeziile,chiar daca nu reusesc totdeauna sa-mi las amprenta sub forma unui comentariu.
Iti doresc o zi superba!

Ionel Mesaros spunea...

@ Elena
Esti o persoana atat de sensibila ,incat meriti mult mai multa apreciere de cat suntem noi in stare sa-ti oferim,pentru ceea ce faci pentru ochii si sufletele noastre!
Iti doresc o saptamana binecuvantata cu multe bucurii!

Genny spunea...

Multumesc din suflet Ionel...O zi superba in continuare !!!

Ionel Mesaros spunea...

@Genny
Cu mare placere!
Iti doresc o seara frumoasa!

Anonim spunea...

multumesc pentru preluare! Cele 10 posibilitati cu siguranta innobileaza oamenii. Sa alegi sa perseverezi, spre ex., cand personalitatea te indeamna sa renunti, presupune constientizare. Constientizarea este inceputul conoasterii de sine.

Simina spunea...

Ionel astazi blogul meu implineste 5 luni, asa ca e un 9 altfel timpul in care ai inceput sa citesti poeziile iubirii...sunt uimita si incantata de felul foarte frumos in care scrii ca simti sclipirile mele de suflet in versuri albe...multumesc din inima pentru tot......

Ionel Mesaros spunea...

@Donca
Cu mare placere!
Nu stiu daca m-am ridicat la nivelul asteptarilor dumneavoatra,insa am incercat sa ma conformez regulamentului.
Va doresc o zi frumoasa!

Ionel Mesaros spunea...

@Simina
Noroc ca nu lucrez la Finante,ca acolo era impardonabil sa incurc cifrele!
Imi cer scuze pentru gresala survenita,insa eu am avut certitudinea ca ,in urma cu circa 9 luni cand mi-am facut blogul ,te-am gasit in spatiul virtual.
Daca tot am siguranta ca ti-am "citit" poeziile inainte ca sa apara pe blog ,in urma cu 5 luni,cu siguranta ca le-am primit telepatic!
In final ,doresc sa subliniez un lucru:Parca te cunosc de foarte mult timp,poezia ta translatandu-ma in perioada adolescentei mele si aceasta a fost in urma cu peste 20 de ani!
Iti doresc o zi superba!

Bejenaru Gabriela spunea...

eu am ridicat premiile mai tarziu,dar iti multumesc din suflet si le voi posta si eu.

Ionel Mesaroş spunea...

@gabriela
Niciodata nu e prea tarziu !
Va multumesc pentru faptul ca le-ati acceptat!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete