Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 17 iunie 2010

Cateva stiri ...


1)Astazi,la Curtea Constitutionala ,cei 9 judecatori isi aleg presedintele.N-ar fi o surpriza sa avem parte de o premiera:O noua blonda sexi "sa castige teren" si sa devina presedinte!

2)Pe 24 iunie ,Curtea Constitutionala va hotari asupra constitutionalitatii celor doua legi pe care Guvernul si-a asumat raspunderea in Parlament,legi care ,daca vor primi un aviz favorabil,vor spulbera sperantele a milioane de romani.Analizand provenienta judecatorilor Curtii,sunt sanse maxime ca Basescu sa afirme ,cu zambetul pe buze:"I-am mai ciuruit inca o data,acum la buzunar!"

3)Premierul Boc promite pentru duminica o surpriza placuta pensionarilor.Probabil,nu vor fi reduse pensiile cu 15% ,ci doar impozitate cu 16% toate pensiile!

4) Daca se aplica masurile de austeritate,bugetarii si pensionarii vor primi mai putini bani numai din luna august.In iulie,acestia se pot duce linistiti la biserici si manastiri sa se roage pentru sanatatea mentala a alesilor care i-au tradat.

5)Deputatul PDL ,Alin Trasculescu,a fost"ajutat"de alegatorii din Focsani sa-si mentina conditia fizica!El a fost alergat pe holurile Palatului Administrativ.Sper ca "alesii"nostri de pe "Lista rusinii" sa aiba parte de acelasi "antrenament"!

6)"Viteazul " Boc nu iarta pe nimeni care nu-i sunt in gratiile sale!Cei care-l "apreciaza",la randul lor,ii sunt recunoscatori,pregatindu-i astazi ,la Timisoara, o omleta ,"in direct " ,pe masina premierului.

7)Apar tot felul de supozitii ca la emisiunea lui Andrei Gheorghe de acum cativa ani,Premierul ar fi cazut in cap, la propriu;iar efectele acestui incident se pot observa , tot mai clar, in ultima vreme,in special, in ultimile 18 luni.

8)Pe cand era sa finalizez postarea,am aflat o stire bomba,care infirma supozitia de la inceput ca o blonda poate deveni presedinte a Curtii: Basescu a "incalecat" Curtea Constitutionala:Omul de casa al presedintelui, judecatorul Augustin Zegrean ,a obtinut ,cu sprijinul judecatorului de la UDMR si a celor aserviti PDL-ului,o victorie la limita 5 - 4;scor care,din pacate, cred ca va fi pastrat si pe 24 iunie,cu ocazia avizarii masurilor de austeritate!


2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Mie mi-a placut atmosfera facuta de proaspata PDL-ista Teo Trandafir, in ziua votarii motiunii.Ce mai....sinceritatea la ea acasa!

Ionel Mesaros spunea...

@elena marin-alexe
Teo este o exceptie,regula fiind obedienta chiar si cu pretul pierderii demnitatii.
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete