Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 8 iunie 2010

Vanare de vant


de Ionel Mesaros

Nu stiu sa zbor
Spre piscuri de vis,
O aripa s-a frant
Cand Cerul s-a inchis.

Ochii mei tulburi,

Desi s-au deschis,
Zaresc nori de furtuna
Si-n Paradis.
Potopul de griji

Ma-neaca-n pamant,
Iar al cerului nimb
Parca-i suflare de vant!
Lumina s-a stins
Si-n Paradis,
Viata-i un iad
Cand Ceru-i inchis!
Gandul ca sunt

Doar vanare de vant
E Soarele meu,

E ultimul gand!


(8 iunie 2010)
P.S.Dedic aceste versuri doamnei Elena Marin-Alexe!
Va marturisesc ca aceasta poezie se datoreaza postarii "Biografie de inima"a doamnei Elena;articol dedicat unui prieten din Universul virtual,Jacktels Kochbuch.

8 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Multumesc , multumesc.E o mare surpriza pentru mine aceasta postare.Sper ca emotia mea ajunge la tine impreuna cu multumirile, deoarece simt ca imi esti aproape si imi mai iei din povara gandurilor confuze cu care ma confrunt.
Daca mi-ai da voie as afisa postarea ta si pe blogul meu.
O zi binecuvantata cu liniste iti doresc din Vrancea!

Simina spunea...

frumos...cuvintele tale picura cald sensibilitatea sufletului tau de barbat...e mare mirare si bucurie in aceste vremuri...
o zi minunata sa ai...

IONEL MESAROS spunea...

@elena marin -alexe
Ma bucur foarte mult ca am reusit sa va fac o surpriza!
Gestul meu a fost unul marunt ,insignifiant,insa a fost inraurit de atitudinea admirabila a dumneavoastra fata de fiintele din universul virtual,fiind un banal semn de recunostinta pentru modul in care imbogatiti sufleteste acest mediu.
Sunt de-a dreptul onorat ca postarea mea sa ajunga pe blogul dumneavoastra!
Din Satu Mare,va urez o seara linistita!

IONEL MESAROS spunea...

@Simina
Iti multumesc pentru aceste aprecieri!Cuvintele tale ma obliga sa acord mai mult timp sufletului si sa incerc sa imbogatesc cu Lumina Binelui si cu Aura Frumosului ,la fel ca tine si ca multi alti prieteni comuni din online, acest univers mirific.Eu sunt in faza de ucenicie;am mult de slefuit pentru a obtine un licar de stralucire.
Mai ales in vremuri de criza,cred ca trebuie sa ne sondam launtrul nostru si sa cautam ca prin tot ceea ce vom face, sa fim in slujba semenilor nostri!
Tu faci lucruri minunate pentru sufletele cititorilor tai!Poezia ta cultiva valori care ne imbogatesc patrimoniul cultural !Cu ajutorul unui lirism remarcabil ne oferi aripi sperantei in zborul spre absolutul implinirii!
Iti doresc o seara binecuvantata cu liniste !

elena marin-alexe spunea...

Multumesc mult!O zi de mare har sa aveti!

IONEL MESAROS spunea...

@elena marin-alexe
Cu placere!Va multumesc!
Va doresc o zi frumoasa!

Alina Dospinescu spunea...

"Gandul ca sunt
Doar vanare de vant
E Soarele meu,
E ultimul gand!"

Imi plac mult aceste versuri.
Suntem vanare de vant, trecatori pe pamant, pulbere stelara risipita in Univers, stralucind doar o clipa in marea eternitate...

IONEL MESAROS spunea...

@Anima
Iti multumesc pentru vizita!
Ma bucur ca ti-au placut aceste versuri!
Iti doresc o zi superba!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete