Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 26 iunie 2010

O zi deosebita



Daca ati trecut pragul acestui blog, va invit la o felie de tort si la un pahar cu sampanie!
Azi,26 iunie ,am mai bifat inca un an pe drumul vietii.
In continuare,va ofer cateva piese muzicale care sper sa va placa si dumneavoastra!





6 comentarii:

tetris spunea...

La multi ani!
Sa-ti dea Dumnezeu multa sanatate, fericire si sa te bucuri de familia ta!

Petrecere frumoasa!

Ionel Mesaros spunea...

@tetris
Va multumesc pentru vizita si urari!
Va doresc o zi frumoasa!

corina spunea...

Un suflet bun sa ai si-un gand frumos,
in fapte si in grai pentru Hristos,
cu dragoste si-avant spre tot ce-i drept si sfant,
asa-ti doresc asa de ziua ta!
La multi ani fericiti alaturi de familia dumneavoastra si impreuna cu Domnul pe cale.

Ionel Mesaros spunea...

@corina
Va multumesc pentru vizita si urari!
Va doresc un sfarsit de saptamana plin de bucurii!

Danielahope spunea...

Cuvinte-am asternut cu daruire,
Si-am impletit in versuri
A mea sinceritate…..
Strecurand, printre ele,
Mari stropi de bucurie,
Pe care vi le trimit in dar,
Impreuna cu a mea prietenie!
O viata lunga sa traiti cu multa demnitate,
Mereu s-aveti folos si succes in toate,
Norocul si fericirea sa nu va paraseasca
Dragostea si iubirea mereu sa va-nsoteasca!
Ce pot sa va mai doresc in asta viata zbuciumata,
Decat un trai imparatesc ...si multa, multa sanatate!
Nu stiu daca-i bine
Nici daca e rau
Scriu ce simt…in fine,
Din sufletul meu…

Ionel Mesaroş spunea...

@Danielahope
Va multumesc din suflet pentru urarile pe care mi le-ati adresat!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete