Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 19 iunie 2010

Cuvantul


de Ionel Mesaros

Cununa a zidirii unei lumi,
Un univers al gandului stingher,
V
isul de a fi pe culmi de cer:
Altarul sufletului ars de dor,
Nemarginirea ce canta de zor
T
ainica plecare dintr-un joc efemer;
U
n zbor mangaiat de adieri de vant si taceri,
Lumina unui gand desprins de mister.

19 iunie 2010

4 comentarii:

Simina spunea...

magie a cuvantului...

Ionel Mesaros spunea...

@Simina
Poate e cam mult sa fie vorba de o magie a cuvantului!
Cred,mai degraba ,ca e o "respiratie sacadata" a cugetului.
Iti multumesc pentru vizita si apreciere!

elena marin-alexe spunea...

Ai descris CUVANTUL frumos. Impletittura de metaforic si simbolic vers, capata viata...
Felicitari!

Ionel Mesaros spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru vizita si comentariu!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete