Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 5 iunie 2010

Un zambet pe 16mm



-Tu o ajuti pe nevasta-ta la treburile casnice?
-Sigur,la toate!
-Da-mi un exemplu!
-Sa zicem vasele.Sau rufele.Ea le spala ,iar eu le las sa se usuce.

Doua prietene stau la taclale.
-Tu vorbesti cu barbatul tau in timp ce faci dragoste?
-Sigur,daca se intampla sa sune chiar atunci...

El si ea stau pe o stanca,deasupra unei rape.
Ea ii sopteste:

-Mi-e cald.

Atunci,el ii face vant.


-Ce motiv de divort aveti?
-Se implinesc 3 luni de cand sotia mea nu mi-a adresat niciun cuvant!
-V-as mai da un termen sa va mai ganditi;astfel de femei se intalnesc foarte rar...

-Domnule judecator ,tin sa va reamintesc ca acum o luna am scapat-o pe soacra dumneavoastra din casa care luase foc!
-Bine,bine,in afara de asta ,spune ce alte faradelegi ai mai comis?


Drepturi conjugale.
-Domule judecator,un barbat are dreptul sa deschida scrisorile sotiei?

-Drept are,dar curaj,ba!

-Sotul dumneavoastra, sustine ca l-ati jignit.
-Da,domnule judecator.I-am zis:"Orbule".Ca sa schimbe dioptriile ,sa poata sa-mi vada mai bine profilul moral...

In celula, la inchisoare:
-Tu cat stai aici?
-Cincisprezece zile.
-Doar atat?
-Da!Pe urma ma spanzura!

Un detinut isi intreaba vecinul de celula:
-Pentru ce te afli aici?
-M-a pascut ghinionul.Am vrut sa-mi rapesc logodnica,dar din cauza grabei,am luat doar zestrea.

-Acuzat ,ai mai fost condamnat pana acum?
-Niciodata,onorata instanta!
-Atunci stai jos si asteapta pana-ti vine randul!

-Vecine,nu-mi dau seama ce va face sa fiti asa de fericiti ca ne-am mutat langa voi...
-Nevasta-mea a auzit ca sunteti din aia care arunca banii pe fereastra!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Super..cel putun prima, n-am cuvinte.

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin -alexe
Ma bucur ca am reusit sa va fac sa zambiti!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete