Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 28 iunie 2010

Samanta de scandal la CC


Dupa ce vineri Curtea Constitutionala a fost in vizorul a milioane de romani,s-a ajuns,dupa doua zile,sa revina in centrul atentiei prin doua dezvaluiri socante:
1) La alegerile pentru presedentia Curtii,reprezentantul UDMR-ului i se promisese sprijin din partea PDL-ului,insa "oamenii lui Basescu" l-au tradat pe judecatorul Zoltan Valentin Puscas,alegandu-l in fruntea CC pe judecatorul Augustin Zegrean,reprezentantul PDL-ului.In consecinta ,votul de vineri arata ca reprezentantul UDMR-ului a "stricat" planul lui Basescu,oferindu-i o teapa de toata frumusetea Guvernului Boc si o mare bucurie pensionarilor.
2)În toiul bătăliei dure din Parlament din jurul celor doi judecători care trebuiau trimişi de Camera Deputaţilor şi de Senat nimeni nu a luat seamă experienţa doamnei Iulia Motoc. Domnia sa,desi are un CV impresionant , are un handicap foarte mare :nu prea are experienţă în domeniu. Legea spune că ar trebui să aibă 18 ani de vechime în domeniu, în timp ce ea are doar 8 ani, adică insuficient pentru a ocupa postul.
Ce se va intampla cu judecatoarea Iulia Motoc vom afla in curand.Procedura in asemenea situatie consta in depunerea unei plangeri in acest sens si judecarea cauzei de catre judecatorii Curtii,in absenta doamnei Iulia Motoc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete