Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 15 iunie 2010

Sa mai avem sperante?



Azi,15 iunie 2010,este o zi cruciala pentru milioane de romani.Destinele lor sunt legate de trecerea sau neadoptarea motiunii de cenzura.
La 121 de ani de la moartea poetului national Mihai Eminescu,in Parlamentul Romaniei are loc sedinta comuna a celor doua Camere,la finalul careia vom afla daca sperantele a milioane de concetateni vor avea destinul Luceafarului poeziei romanesti din 15 iunie 1889.
Sper ,cu toata taria ,ca finalul acestei sedinte sa fie incununat cu a doua debarcare a Guvernului Boc,insa ,trebuie sa fiu rezervat in privinta reusitei;mai ales ca ieri ,la alegerea celor doi judecatori pentru Curtea Constitutionala,Puterea ,utilizand tot arsenalul din dotare (negocieri,amenintari etc.),a izbutit sa "cante prohodul democratiei romanesti",impunand la Curte inca doi oameni servili lui Basescu.( In prezent ,Puterea are cinci judecatori din noua la Curtea Constitutionala.)
Nu am niciun dubiu ca ,indiferent de soarta motiunii de astazi,vom avea parte de un viitor cernit,Romania va purta "vestminte" de doliu, iar saracia ne va toca pana si ultimile sperante.
Totusi,am nadejea ca Dumnezeu ne va Lumina si vom gasi macar puterea de a supravietui!

P.S.La 18.15,dupa o zi agitata,am intrat in posesia rezultatelor voturilor pe motiunea de cenzura:228 la 197 in favoarea motiunii.Insuficient.Trebuiau 236 pentru ca motiunea sa treaca...

Ultima speranta: Curtea Constitutionala pe 24 iunie 2010.

3 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Buna ziua! Cred ca speranta nu trebuie sa ne paraseasca nici o clipa. Sa nu uitam ce spune Domnul ca:Nici un fir de par nu cade fara stirea Lui.Pai daca e cu stirea Lui va fi bine!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin -alexe
Va multumesc pentru vizita si imbarbatare!
Sunt convins ca speranta moare ultima !
Va doresc o seara placuta!

Miremy spunea...

Intradevar speranta moare ultima, cu toate ce demult e in moarte clinica

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete