Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 30 mai 2010

O zi plina pentru liberalii satmareni




Vineri,28mai 2010,am participat la trei evenimente organizate de PNL Satu Mare.
Prima actiune s-a desfasurat incepand cu ora 14.00 si a avut ca scop sarbatorirea a 135 de ani de la infiintarea partidului,ocazie cu care am depus jerbe de flori la placa de pe cladirea Bibliotecii Judetene - care atesta faptul ca in acea cladire, in perioada interbelica, a functionat organizatia judeteana a liberalilor (prima din Transilvania ) si la bustul lui Ion I.C. Bratianu din Piata Libertatii - Centrul Vechi (in perioada interbelica ,Piata Bratianu).
La 14.30,la sediul PNL ,a avut loc o Conferintei de presa a Comisiei de administratie, unde ca tema principala s-a abordat propunerile liberale privind restructurarea administratiei publice locale si centrale.
A treia actiune la care am avut placerea sa particip a constat in a ne alatura motiunii de cenzura a cetatenilor liberi ai acestei tari, intitulata "Ultima Spaga", proiect care dezaproba incompetenta, coruptia si cinismul actualei guvernari. Prin aceasta actiune noi urmarim sa reducem cu 25% saracia, reducand cu 100% actualul Guvern. In acest context,ne-am aflat in fata Prefecturii ,cu incepere de la ora 18.00 ,pentru a le da "portocaliilor" "Ultima Spaga" ,ocazie cu care i-am poftit sa plece.

Mentionez ca actiunile desfasurate au fost bine organizate si au scos la lumina responsabilitatea liberalilor satmareni, preocupati de destinul Romaniei.Actiunile noastre nu s-au rezumat doar la a acuza Puterea,liderii nostri locali oferind ca alternativa la aberantele masuri propuse de Basescu solutii clare,usor de transpus in practica ,pentru ca deficitul bugetar sa se incadreze in valorile convenite cu FMI-ul,fara sa "alimentam " curba de sacrificiu cu masuri de austeritate fara precedent ,insuportabile pentru milioane de romani.

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

sa reducem cu 25% saracia, reducand cu 100% actualul Guvern. Asta chiar imi place!
Te asteapta o provocare la mine pe blog!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin -alexe
Va multumesc pentru aceasta provocare!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete