Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 8 mai 2010

Ce este Statul de drept in Romania?


O utopie...
Un vis...
O iluzie...

Jucaria preferata de presedintele jucator.
O pozitia fireasca a premierului Boc in fata lui Basescu.
Un leac de care o tara ca a noastra nu are nevoie.
Un stat in care legile sunt facute pentru a fi incalcate.
O tara in care principiile de drept sunt inutile.
Articolul 1 ,alineatul 3 ,din Constitutia ce trebuie revizuita.
O inlantuire de doua cuvinte cu catusele iresponsabilitatii.
Un instrument juridic folosit doar in reclame.
O credinta ce trebuie eradicata mai repede ca evaziunea fiscala.
Un stat care nu cracneste in fata FMI-ului.
O lumina astrala la milarde de ani distanta de noi.
O banala parere basesciana.

6 comentarii:

danielahope spunea...

Popor cerşind în stânga şi în dreapta,
Cu răni adânci şi multe cicatrici,
Parcă-i prea aproape libertatea
Pe care ne-am dorit-o stând pe brânci.

Din harta noastră muşcă cei flămânzi
Şi noi ce buni, cu stimă le permitem,
Suntem prea buni şi-n suflete prea blânzi
Când ţara pe sărite toată-o vindem.

Ionel Mesaroş spunea...

@danielahope
Va multumesc pentru vizita si pentru versurile acestea care descriu exact cine suntem!

elena marin-alexe spunea...

Ce este statul de drept in Romania?
Raspunsul e simplu: o mare minciuna!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru vizita si pentru raspuns!
Va doresc o zi frumoasa!

Dorel spunea...

Ma bucura aceste masuri deoarece s-a facut dreptate cand in 2009 s-au efectuat schimbari in privat.

Ionel Mesaroş spunea...

@Dorel
Nu trebuie sa va bucurati de necazul altuia!
Sunt convins ca si dumneavoastra aveti cel putin apropiati pensionari care vor suferi!
Nu uitati ca pensionarii,de regula, nu au ce alegeri sa faca.Daca bugetarii nemultumiti isi vor schimba locul de munca ,mergand in sistemul privat,pensionarii nu au aceasta posibilitate!
Regret ca sunteti impregnat cu ura,cand ,in mod normal,ar trebui sa nu va bucurati de raul altuia!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete