Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 24 mai 2010

Sarbatoare in PNL


Azi,24 mai 2010,liberalii sărbătoresc ,la Complexul Florica din Ştefăneşti,135 de ani de la înfiinţarea partidului. Toată conducerea PNL, actuală şi trecută, se va muta în Arges, la locul de baştină al părinţilor PNL - familia Brătianu.
La ceas aniversar ,tin sa urez celui mai "tanar -vechi "partid din Romania(cel mai vechi prin traditie si istorie si cel mai tanar prin viziune si pragmatism): LA MULTI ANI, PNL!
Sper ca slujitorii de azi si de maine ai acestui partid istoric sa nu uite ca stramosii lor din marea familie liberala au construit Romania moderna,iar ei au datoria sa-i onoreze pe bratieni si pe ceilalti liberali de frunte ,trudind ,fara zabava,la Binele tarii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete