Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 6 mai 2010

Basescu ne-a "ciuruit",sa-l "ciuruim"!

La masurile de reducere al salariilor din Sistemul bugetar cu 25%, dar mai ales al pensiilor si ajutoarelor de somaj cu 15% , afirmate cu zambetul pe buze de Basescu ,sa-i raspundem in strada ,la fel ca in Grecia ,incepand de maine!
Fara sa analizeze realist problemele tarii,fara sa traga la raspundere Guvernul pentru derapajele sale ,Basescu se ia la "tranta" cu romanii ,fara sa stie ce-l asteapta.
Dragi romani,sa fim solidari in lupta impotriva nesimtirii promovate de Seful statului si de camarila sa "portocalie"!
Basescu ne-a "ciuruit" de nenumarate ori.Noi sa-l "ciuruim" o singura data,dar bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete