Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 23 mai 2010

Dezvaluire socanta

In urma cu trei luni,am luat hotararea sa fac un experiment,folosind ca si "cobai" persoana mea,cu scopul de a-i testa pe colegii mei din Biroul Politic Municipal spre a determina cu exactitate raportarea lor la initiativele mele.
Dupa ce am precizat inca de la inceput principiile care ma calauzesc in viata politica,norme care se subordoneaza, fara nicio umbra de indoiala,celor morale,la o saptamana dupa sarbatorirea Dragobetelui,m-am decis sa fiu mult mai vocal in partid,criticand constructiv ori de cate ori era nevoie;exprimandu-mi punctul de vedere pe sleau,chiar daca acesta a contravenit "greilor "partidului,aratand ,cand se impunea acest lucru ca suntem pe un drum gresit daca mizam pe "memoria scurta "a electoratului,pe politicianism si parelnicii si nu ne axam pe problemele oamenilor pe care-i reprezentam.
Am subliniat de nenumarate ori faptul ca organizarea este deplorabila,ca ne lipseste viziunea si pragmatismul,dar mai ales hotararea in a face lucruri durabile.
Intr-adevar ,am intins atat de mult coarda,incat am afirmat intr-un comentariu pe blogul presedintelui Antonescu ca am crezut cu toata fiinta in "Revolutia bunului-simt",insa, azi, mi-e rusine sa mai rostesc asemenea cuvinte,neavand acoperirea necesara.
Ca sa nu mai divaghez de la subiect,meteahna deprinsa in ultimile luni de la oamenii politici langa care am stat,voi reveni la "experiment",enumerand cativa pasi pe care i-am facut pentru a-i testa pe oamenii langa care am stat alaturi circa 9 luni:
_Am prezentat o strategie de dezvoltare a Organizatiei municipale;
_Am promovat o politica bazata pe pragmatism,mergand pana la a prezenta un proiect de reabilitare a spatiilor verzi;
_In toate actiunile in care in care am fost implicat ,m-am straduit sa obtin rezultate onorabile;
_Dorind o dezvoltare atat pe verticala,dar si pe orizontala a partidului,am fost cel care am definit "reprezentantul stradal",creionand atributiile acestuia pentru a obtine eficienta maxima,(mai mult,am si identificat cativa oameni potriviti pentru aceasta activitate);
_Am criticat mereu maniera paguboasa de a face politica,fiind in total dezacord cu cei care fac politica numai sprijinindu-se pe "puterea banilor";banii sunt necesari in politica,insa efectul este zero,daca nu este dublat de practica politica;
_Am recunoscut si apreciat meritele colegilor mei in solutionarea problemelor cetatenesti;
_Am apreciat pozitionarea corecta a PSD-ului in aceste clipe de cosmar pentru romani;
_Nemultumit de ceea ce se intampla in mod curent in partid,de faptul ca predomina indolenta si promisiunile desarte,in urma cu o luna jumatate, mi-am dat demisia din BPM,insa unii colegi au staruit sa le raman alaturi ,asigurandu-ma ca lucrurile se vor indrepta,fapt pentru care am raspuns favorabil rugamintii lor;
_Observand ca obiceiurile vechi,paguboase pentru partid,persista,i-am trimis un E-mail persoanei care mi-a sugerat sa intru in politica ,in aceasta scrisoare in format electronic am precizat ca "de facto"sa ma considere in afara BPM-ului,afirmand ca daca imi voi da "de drept"demisia,va fi un act irevocabil.Nesimtind nicio reactie,"am pus gaz pe foc",cu toate ca am precizat de mai multe ori ca am principii de la care nu abdic niciodata,dupa care am afirmat ca am o oferta de loc de munca,oferta conditionata de intrarea in PSD.(Cine ma cunosc bine,au stiut ca eu nu abdic de la principii,si au staruit sa afle adevarul,nebazandu-se pe "vorbe"si presupuneri).Aici a survenit "explozia".In acest loc s-a produs "fisiunea":La sedinta la care eu n-am participat,la loc de cinste ,a fost trecuta demisia mea,demisie neinregistrata si ,evident,nedepusa.Atunci,s-au decantat apele si am avut ilustrat in toata plenititudinea efectul testului pe care l-am pregatit cu multa minutiozitate,nimic nefiind intamplator.Acolo ,in sedinta,cativa colegi nu s-au sfiit sa ma considere "tradator",fara sa cunoasca de fapt cu adevarat semnificatia termenului,la fel cum n-au stiut sa discearna intre doua expresii utilizate frecvent inca de stramosii nostri ,romanii:"de facto" si "de drept"(de iure);
Rezultatul acestui experiment este urmatorul:Asa am aflat multe lucruri despre cei 20 de subiecti ai acestui test .
Iata tabloul!Doi dintre ei s-au dovedit a fi cu adevarat prieteni,5 dintre ei pot sa-i consider amici,10 ii pot considera impartiali,iar 3,persoane nesemificative in partid,din pacate,asa cum le-am spus si altora ,precizand numele lor ,,oameni pe care nu te poti baza".
P.S. Mentionez ca niciodata n-am avut intentia sa plec in alt partid.Recunosc ca din viata politica am vrut sa ies si poate acest lucru se va intampla cat mai curand.Totul depinde de BPM .Mingea e in terenul lor.Cred ca se cuvine sa considere decizia cu privire la mine nestatutara,iar cei care au folosit cuvinte denigratoare la adresa mea sa-si ceara scuze ,nu in fata mea,ci in fata constiintei lor.
Va multumesc pentru timpul acordat!

4 comentarii:

Ionel Mesaroş spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ionel Mesaroş spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Cine sunt aceste persoane, spuneti-ne numele lor, sunt curioasa.

Ionel Mesaroş spunea...

@ Anonim
Chiar credeti ca sunt atat de iresonsabil sa le dau numele pe blog?!
Va asigur ca acele persoane care trebuie sa stie acest lucru,daca nu stiu inca,sunt sigur ca vor afla la momentul potrivit!
Va multumesc pentru vizita si-mi cer scuze ca nu v-am putut satisface curiozitatea!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete