Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 23 aprilie 2013

Un moment de cumpănă...



În viața fiecărui om sunt momente de restriște. Dispariția de pe firmamentul vieții a unei persoane dragi, boala și  dezamăgirele sunt câteva dintre cauzele ce determină apariția clipei de cumpănă. 
Mânat în lupta politică în urmă cu 5 ani de crezul că fața României se poate schimba, printr-o politică a bunului-simț, prin promovarea adevăratelor valori și a  principiului meritocrației, am trecut pragul PNL. 
Impresionat de realizările liberalilor la nivel local, în perioada interbelică, am inițiat Cercul de Studii al PNL Satu Mare, o structură ce își propunea implicarea cetățenească   în proiectele de dezvoltare a municipiului şi judeţului. Credeam că și urmașii brătienilor de astăzi, animați de realizările străbunilor și călăuziți de crezul de la care niciun liberal nu trebuie să abdice, de a fi în slujba valorilor liberale, pot și vor să lase urmașilor realizări care peste timp să facă cinste Partidului Național Liberal.
În ultima vreme sunt tot mai dezamăgit de ceea ce se întâmplă în PNL. Valorile liberale și principiul meritocrației au fost călcate în picioare. Prin încurajarea traseismului politic, prin preluarea de indivizi ce până nu demult erau contestați, practic, PNL-ul  s-a despărțit de principiile Revoluției Bunului-simț. Reevalurile făcute unor lideri marcanți ai PDL, cum ar fi Frunzăverde și Stănișoară, arată că nimic în politică nu e veșnic, că până și  principiile fundamentale liberale nu pot sta în picioare atâta vreme cât cei care trebuie să le promoveze, prin fapte, nu prin vorbe, le terfelesc prin acțiunile lor. Acesta este contestul în care și eu am ajuns la un moment de cumpănă.
După ce în primăvara trecută în urma unor probleme grave de sănătate am renunțat la activitatea din cadrul Biroului Municipal al PNL Satu Mare, unde eram vicepreședinte pe probleme organizatorice, am ajuns astăzi, după un an de pauză,  să realizez că intrarea mea în PNL a fost o greșeală, fapt pentru care, după o discuție cu cel pentru care am intrat în politică,  acum fiind președintele Consiliului Județean, probabil, îmi voi da demisia din PNL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete