Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 24 aprilie 2013

Un moment de cumpănă



Astăzi, 24 aprilie 2013, vă aduc la cunoștință, vorba unui "clasic" în viață, ce în urmă  cu câțiva ani m-a cucerit prin oratorie și prin manifestul "Revoluția bunului-simț", "mă despart în mod fundamental" de Partidul Național Liberal, dându-mi demisia din partid.
Decizia de a pleca din PNL a survenit ca urmare a încălcării  în mod repetat în cadrul PNL Satu Mare al principiului meritocrației, al Statutului PNL, prin cooptarea în Biroul Municipal al unor membri nealeși și cu marginalizarea celor aleși, cum  a fost cazul meu,  dar și al prevederilor art.13 din Codul Etic al PNL: ”Discuţiile din interiorul partidului vor respecta regulile de bună cuviinţă. Sunt condamnabile atacurile la persoană, insultele, referirile la viaţa privată, calomniile sau alte comportamente similare ce lezează personalitatea sau bunul renume al altor persoane”. Nu am putut să trec nici  peste faptul că PNL, cel puțin la nivel local, s-a transformat într-un partid de familie, de casă, protejații acesteia beneficiind în opinia mea de favoruri, indiferent dacă îndeplineau condițiile accederii la o funcție importantă.
Probabil, mai înghițeam în sec multă vreme aceste situații ce lezează onoarea celui mai vechi partid din România, dacă la nivel național situația ar fi fost mai bună. Din păcate, deciziile pripite și la nivel central, cum ar fi de exemplu propunerea la Transporturi a lui Relu Fenechiu, cunoscut, îndeobște, pentru dosarul "Transformatorul", propunerea de ieri, în fruntea ANAF,  a unui apropiat de al lui Fenechiu, o persoană despre care se vorbește că nu ar fi potrivită, având o imagine asemănătoare cu  cea a ministrului Transporturilor,  angajarea în ministere și deconcentrate a unor persoane incompetente, de regulă, rude sau apropiați ai demnitarilor, și nu în ultimul rând decizia președintelui Crin Antonescu de a exclude din partid pe cei care aderă la platforma"Inițiativa România Liberală"(IRL).
Situația oglindită de mine este împărtășită de mulți liberali, însă le lipsește curajul de a spune lucrurilor pe nume.
În ultima vreme  tot mai mulți liberali și simpatizanți ai Partidului Național Liberal sunt dezamăgiți de ceea ce se întâmplă în PNL. Valorile liberale și principiul meritocrației au fost călcate în picioare. Prin încurajarea traseismului politic, prin preluarea de indivizi ce până nu demult erau contestați, practic, PNL-ul  s-a despărțit de principiile Revoluției Bunului-simț. Reevalurile făcute unor lideri marcanți ai PDL, cum ar fi Frunzăverde și Stănișoară, arată că nimic în politică nu e veșnic, că până și  principiile fundamentale liberale nu pot sta în picioare atâta vreme cât cei care trebuie să le promoveze, prin fapte, nu prin vorbe, le terfelesc prin acțiunile lor, prin alegerile ce contravin bunului-simț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete