Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 25 aprilie 2013

Despre ipocrizie



Am întâlnit de-a lungul vieții oameni ce poartă măști pentru a-și ascunde hidoșenia interioară, însă în ultimii ani am avut prilejul să cunosc un individ  extrem de fals, ce pozează mereu într-un om corect, generos, demn, implicat în viața socială, o "icoană" umană la care, din nefericire,  cultul personalității  a atins cote paroxistice. Deși e un amărât, ce prin propriile puteri  nu reușea mare lucru în viață, cu ajutorul rubedeniilor și a vieții politice, a ajuns într-o poziție importantă, călcând la nevoie peste cadavre, uitând că viața până la urmă ne răsplătește sau ne pedepsește  după chipul și asemănarea faptelor noastre.

Nu-i voi da numele acestui fariseu, fiindcă îi respect familia, însă această ființă fără Dumnezeu, chiar dacă de dragul imaginii colindă pe la biserici și mănăstiri, pentru mine  e o  întruchipare a Satanei.. 
 Mi-e milă de acest individ  credul, ușor de influiențat de oamenii ce și-au manifestat verbal atașamentul față de el cu scopul de a prinde o funcție pe undeva, viața dovedindu-i că pălăria e mult prea mare pentru capul lui "rotund", în care ideile personale, nu cele împrumutate, sălășluiesc pitite prin colțuri.
Acest plagiator de idei, pe lângă naivitate și-a îmbogățit zestrea  și cu imaginea de Don Juan. Chiar dacă a jurat credință în fața lui Dumnezeu, mai calcă "pe lângă", lucru arhicunoscut de comunitatea în care trăiește. Eu am crezut în acest individ, mințindu-mă frumos ani de zile, povestindu-mi verzi și uscate,  chiar m-am atașat de el. Din fericire, sunt momente în viață când adevărul iese la iveală. Pentru mine luminarea în privința acestui ins s-a produs anul trecut, când eu eram într-un moment de restriște, paralizat, atunci mi-am dat seama ce hram poartă acest individ.
Orice experiență este utilă în viață.Și acest episod din existența mea m-a îmbogățit, făcându-mă mai atent  la oamenii cu care interacționez.
Feriți-vă de ipocriți, de indivizi ce poartă măști, fiindcă viața adevărată nu e un carnaval!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete