Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 25 aprilie 2013

Despre ipocrizie



Am întâlnit de-a lungul vieții oameni ce poartă măști pentru a-și ascunde hidoșenia interioară, însă în ultimii ani am avut prilejul să cunosc un individ  extrem de fals, ce pozează mereu într-un om corect, generos, demn, implicat în viața socială, o "icoană" umană la care, din nefericire,  cultul personalității  a atins cote paroxistice. Deși e un amărât, ce prin propriile puteri  nu reușea mare lucru în viață, cu ajutorul rubedeniilor și a vieții politice, a ajuns într-o poziție importantă, călcând la nevoie peste cadavre, uitând că viața până la urmă ne răsplătește sau ne pedepsește  după chipul și asemănarea faptelor noastre.

Nu-i voi da numele acestui fariseu, fiindcă îi respect familia, însă această ființă fără Dumnezeu, chiar dacă de dragul imaginii colindă pe la biserici și mănăstiri, pentru mine  e o  întruchipare a Satanei.. 
 Mi-e milă de acest individ  credul, ușor de influiențat de oamenii ce și-au manifestat verbal atașamentul față de el cu scopul de a prinde o funcție pe undeva, viața dovedindu-i că pălăria e mult prea mare pentru capul lui "rotund", în care ideile personale, nu cele împrumutate, sălășluiesc pitite prin colțuri.
Acest plagiator de idei, pe lângă naivitate și-a îmbogățit zestrea  și cu imaginea de Don Juan. Chiar dacă a jurat credință în fața lui Dumnezeu, mai calcă "pe lângă", lucru arhicunoscut de comunitatea în care trăiește. Eu am crezut în acest individ, mințindu-mă frumos ani de zile, povestindu-mi verzi și uscate,  chiar m-am atașat de el. Din fericire, sunt momente în viață când adevărul iese la iveală. Pentru mine luminarea în privința acestui ins s-a produs anul trecut, când eu eram într-un moment de restriște, paralizat, atunci mi-am dat seama ce hram poartă acest individ.
Orice experiență este utilă în viață.Și acest episod din existența mea m-a îmbogățit, făcându-mă mai atent  la oamenii cu care interacționez.
Feriți-vă de ipocriți, de indivizi ce poartă măști, fiindcă viața adevărată nu e un carnaval!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

SFÂRŞITUL NU-I AICI

Loading...

FOR YOU

Loading...

BECAUSE LOVE YOU

Loading...

THE WINNER TAKES IT ALL

Loading...

SEALED WITH A KISS

Loading...

WHITHOUT YOU

Loading...

GIVE ME PEACE ON EARTH

Loading...

NOTHING'S GONNA CHANGE MY LOVE FOR YOU

Loading...

STRANGERS IN THE NIGHT

Loading...

I WANT TO KNOW WHAT LOVE IS

Loading...

YOU ARE NOT ALONE

Loading...

HEAL THE WORLD

Loading...

UNIVERSO PER ME

Loading...

WITHOUT YOU

Loading...

VOYAGE,VOYAGE

Loading...

I SEE YOU

Loading...

LOVERS IN MADRID

Loading...

UNA PALOMA BLANCA

Loading...

I LIKE DREAMIN

Loading...

WHEN I NEED YOU

Loading...

BROKEN HEARTED GIRL

Loading...

HOW DO I LIVE

Loading...

EARTH SONG MUNICH 1999

Loading...

LIMBO ROCK

Loading...

FELICITA

Loading...

WHAT A WONDERFUL WORD

Loading...

A LITTLE BIT MORE

Loading...

AMAZING GRACE

Loading...

RICHARD CLAYDERMAN,

Loading...

FOREVERMORE

Loading...

IF I FORGET

Loading...

RIVERS OF BABYLON

Loading...

BLUE TOUCHES BLUE

Loading...

YOU ARE THE ONE THAT I WANT

Loading...

SEALED WITH A KISS

Loading...

CASABLANCA

Loading...

SUN OF JAMAICA

Loading...

HOT

Loading...

OH ! CAROL

Loading...

SEXI,SEXI LOVER

Loading...

SI CE DACĂ...

Loading...

PRIVIREA TA

Loading...

CUI ÎI PASĂ OARE DE VIATA MEA

Loading...

OCHII TĂI

Loading...

PAS ÎN DOI

Loading...

SOŢIA PRIETENULUI MEU

Loading...

MAI FRUMOASĂ

Loading...

PUTEREA DRAGOSTEI

Loading...

POVESTE DE CRACIUN

Loading...

Citate celebre,maxime,cugetări

Loading...

IMN PNL SATU MARE

Loading...

GUVERNAREA PINGUINULUI

Loading...

IMAGINI ŞOCANTE

Loading...

WHAT A FEELING

Loading...

Playing with Fire

Loading...

2010 DREAMS COME TRUE

Loading...

LAURA PAUSINI

Loading...

Primăvara

Primăvara

CELINE DION

Loading...

Vară

Vară

ANDREA BOCELLI

Loading...

Toamnă

Toamnă

LIVING NEXT DOOR TO ALICE

Loading...

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete