Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 19 martie 2010

Risipitorul de iluzii



Zi de zi,"plimbandu-ma prin viata" ,aflu ca nimic nu e nou sub soare,iar tot ceea ce exista,nu se pierde,nimic nu se castiga,transformandu-se doar dintr-o stare in alta.
Iesind din perimetrul celor doua postulate,axiome apartinand Eclesiastului si lui Lavoisier,ingrosam randul iluziilor.
Viata ,cu suisurile si coborasurile sale,risipeste iluziile,cu fiecare atingere,deschizand porti noi cunoasterii,mergand atat de departe ,incat intreaga lume se oglindeste in noi insine.
Inca din copilarie ,suntem angrenati intr-un proces de invatare ,de descoperire a lumii din jurul nostru,fara sa constientizam ca prin acest demers normal,generat ,uneori,numai de curiozitate,modelam asemenea olarului lutul fiintei noastre,oferind individului" haina "personalitatii.
Mai tarziu,constatam ca aceasta" haina" nu ni se potriveste,fapt pentru care recurgem la o schimbare.
Daca schimbarea este benefica sau nu,timpul va hotari,el judecand, impartial ,pe fiecare fiinta,emitand hotarari de necontestat,facand ca viata sa se indrepte spre caile Adevarului,scotand individul din ratacirea iluziilor.
Pentru mine o schimbare radicala,de bun augur,s-a petrecut exact in urma cu 11 ani.
Joi,19 martie 1999,ora 12.30,am exclamat ,in deplina cunostinta de cauza ca am castigat timp;in acel moment, afland ca a vazut lumina zilei singurul meu copil,Alex. Acea zi mi-a marcat existenta,incat am simtit ca in cugetul si sufletul meu "incolteste"o floare rara,o data cu fiecare clipa petrecuta alaturi de cel care a sters din durerea pricinuita de plecarea in lumea fara dor a mamei mele,restabilind un echilibru sufletesc ,mai ales cand am descoperit ca o parte din lumea pierduta odinioara a revenit in fata ochilor mei prin cel care,clipa de clipa,prin intrebarile si raspunsurile la acestea mi se pare demn de titlul de "Risipitorul de iluzii".
LA MULTI ANI,ALEX !

6 comentarii:

Simina spunea...

La multi ani fericiti si sanatosi fiului tau!
Intr-adevar importanta si deplina transformare in viata ta, Ionel!
Iti doresc sa fi cel mai bun tata din lume (asa cum deja cred ca ai primit acest de onoare titlu)!

Ionel Mesaroş spunea...

Multumesc,Simina,pentru urari si pentru aprecieri!
Iti doresc o zi frumoasa!

coryta spunea...

Oamenii sunt dimineti... se desprind din boabele de roua, cresc odata cu razele de soare si imagineaza universuri... isi deschid portile sufletului scriind mirari si povestind amintiri. Oamenii sunt amiezi... stau in cumpana pe drumul vietii, intre a fi buni sau rai, importanti sau simpli, fericiti sau singuri. Oamenii sunt inserari... privesc pamantul la sfarsitul zilei, multumesc pentru destin, saruta copiii si parintii si adorm unul langa altul, incalzind cu sufletele partea cealalta a lumii. Oamenii sunt nopti, viseaza rasarituri, deschid portile iubirii si se retrag tacuti in boabele de roua.La multi ani, fiului tau!

Ana Maria S spunea...

"Cine-l vede pe copil cum creste?Nimeni.Numai cei ce vin din alta parte spun:"Vai ce-a crescut".Nici mama, nici tata nu l-au vazut cum creste.El a devenit, in timp.Si in fiecare clipa a fost ceea ce urma sa fie>"(Antoine de Saint Exupery).Sanatate pentru Alex si felicitari pentru norocul de a avea parinti care sa-l iubeasca caci un copil se naste cu nevoia de a fi iubit si nu trece niciodata peste ea.La multi tatal lui Alex , sa-ti traiasca copilul si sa il iubesti vesnic .

Ionel Mesaroş spunea...

Pentru Coryta
Va multumesc pentru urari si pentru cuvintele deosebit de frumoase!
Va doresc o zi frumoasa!

Ionel Mesaroş spunea...

Pentru Ana Maria S
Iti multumesc pentru urari si pentru aprecieri!
Iti doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete