Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 1 martie 2010

Ganduri de martisor


Nicio primavara nu poate topi gheata din sufletele unor oameni pentru care in fiecare zi e iarna.
Desi anotimpul alb nu mai are puterea de a se intoarce,faurarul fiind plasat ,cu amabilitate,in matca lunilor trecute,unele inimi raman inghetate bocna sub gerul naprasnic al nepasarii .Sufletele deznadajduite,lipsite de putere de primenire pe care primavara o imprumuta tuturor fiintelor,refuza sa inteleaga ca anotimpurile vietii sunt stari de spirit,iar primavara este fluviul tineretii ce poate sa curga prin orice fiinta ,indiferent de varsta.
Numai incoltirea sperantei,sub atingerea diafana a soarelui iubirii ,ofera vietii o primavara adevarata!

3 comentarii:

tetris spunea...

Ai dreptate, din pacate.
Cei de care spui sunt niste oameni nefericiti, chiar daca uneori nu stiu sau nu cred asta ...

Ionel Mesaroş spunea...

Iti multumesc pentru vizita si comentariu!
Iti doresc o zi superba!

Simina spunea...

ce frumos!
multumesc pentru martisorul de suflet...l-am primit cu sufletul!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete