Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 11 martie 2010

INITIATIVA

PROIECT DE REABILITARE AL SPATIILOR VERZI SI A ZONELOR ADIACENTE ACESTORA,CA URMARE A LUCRARILOR DE INLOCURE A MAGISTRALEI DE GAZ,IN CURSUL ANULUI TRECUT,DE PE STRADA CIBINULUI,CARTIER CARPATI II,MUN.SATU MARE,JUD. SATU MARE

(rezumat)

In baza Legii 24/2007 – de administrare a spatiilor verzi,solicitam executarea unor lucrari de prezervare a mediului,continand urmatoarele activitati:

-aport de material pamantos pe spatiile verzi deteriorate (transport si fertilizare organica);

-nivelare a terenului;

-plantari de covor vegetal(gazon);

-completarea florei cu arbusti,arbori,rezistenti la conditiile de mediu si microclimat specific urban;

-amplasarea de cosuri de gunoi;

-amplasarea de indicatoare de avertizare cu privire la protectia spatiilor verzi;

-refacerea zonelor pietonale din zona limitrofa a spatiilor verzi,afectate de lucrarile de modernizare a retelei de gaz;

-toaletarea arborilor si arbustilor;

-completarea structurilor verzi de gard viu cu puieti .

Finantarea lucrarilor de regenerare a spatiilor verzi se face in baza OUG 196/2005 si a Legii105/2006 privind fondul pentru mediu .

Sursa de finantare:Bugetul local.

P.S.Aceasta initiativa apartinand Organizatiilor de cartier “Carpati I “ si “CarpatiII”,are la baza Statutul PNL ,art.35,lit.a, si se poate inscrie in programul “Consilierul de pe strada ta”.

In numele celor care au contribuit la acest proiect,Ionel Mesaros –reprezentant zonal din partea PNL,va multumeste anticipat pentru promovarea proiectului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete