Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 3 martie 2010

Primavara schimbarilor in politica


Nu stiu daca este primavara schimbarilor in politica romaneasca,insa sunt sigur ca o atitudine primavarateca,de primenire ,de curatare si in acest domeniu,este nu doar necesara,dar si posibila.

Eu am facut un pas in acest sens,o schimbare radicala de atitudine ,chiar cu pretul atragerii unor sageti otravite impotriva mea.O mai buna organizare si o linie de actiune clara,cu obiective "rupte" de utopii,poate deranja numai pe cei obisnuiti sa faca figuratie in partid.

Dupa schimbarile din PSD ,este randul PNL-ului ca la sfarsitul acestei saptamani sa fie in prim-planul vietii politice.Se contureaza tot mai clar o lupta intre "votul pe lista" si "votul uninominal" ,mult mai abitir decat batalia dintre candidatii aflati in spatele acestor optiuni.

Cum la noi democratia in partid este "functionala",presimt ca va fi o lupta din care imi doresc sa castige partidul si ,implicit,tara.

Analizand "politica economica" a Guvernului Boc,nu pot sa fiu decat pesimist.Nu vad la orizont nicio masura care sa limpezeasca apele tulburate de criza economica si morala in care ne aflam.

In ultima vreme,pe unii ii bucura starea precara de sanatate a presedintelui jucator.Pe mine nu ma bucura acest lucru!Nu este uman sa te bucuri de necazurile altuia;insa si eu sunt convins ca ar trebui pus pe banca de rezerva,sa se mai odihneasca pentru a-i grabi insanatosirea,mai ales pentru ca este principalul vinovat pentru prestatia deplorabila a echipei sale.

Satu Mare face parte din peisajul sumbru al Romaniei.Salut atitudinea celor care semnaleaza ca suntem pe o directie gresita.In acest sens,doresc sa-l felicit pe liberalul Adi Pop ,realizatorul emisiunii"Tema Saptamanii" ,de la Tv1, pentru lansarea petitiei de infratire a orasului Satu Mare cu Luna,craterele de pe strazile noastre fiind foarte asemanatoare cu cele selenare!

Pe zi ce trece,este tot mai clar ca orasul nostru ,avand in frunte oameni alesi pe criterii etnice si clientelare (udemeristi,in special),pare sufocat de probleme.Directia pe care se afla municipiul este una gresita.

Un edil neputincios,ce tine de "tron" de cateva mandate,nu trebuie sa fie alegerea noastra in 2012.In urma cu multi ani ne-a promis decongestionarea traficului ,prin construirea unui al treilea pod peste Somes;Anul acesta,cu chin cu vai, a venit sa ne spuna ca a gasit cel mai potrivit loc pentru construira acestuia ,insa are probleme cu alocarea fondurilor pentru proiect, ca de realizat acest pod nici macar nu a vorbit.M-am saturat de “jocul de glezna” al edilului nostru ,fapt pentru care i-as recomanda,asemenea presedintelui Basescu,sa treaca pe banca de rezerva!

Am inceput pe un ton optimist si vreau sa inchei intr-o nota primavarateca,cu speranta ca natura ,aflata in plina regenerare, poate induce schimbari majore,in bine,si in planul atitudinii fata de aspectele vietii cotidiene!

2 comentarii:

denisia spunea...

O să ieşim noi şi din asta.. suntem un popor de învingători..

Ionel Mesaroş spunea...

Pentru Denisia
Da,suntem un popor de invingatori ,insa,deocamdata ,stam in expectativa,poate-poate ne scoate cineva din impas,fara sa fim nevoiti sa luptam.
Astept o generatie noua de oameni bravi,o generatie cladita pe valoare,pe setea de nepotolit de a iesi de sub vremi,cum a fost generatia pasoptista sau cea a eroului din romanul la care lucrez si care va fi postat pe al doilea blog al meu,"COMOARA DIN VALCEAUA LUPILOR",capitol cu capitol,George Pop de Basesti.
Iti multumesc pentru vizita si pentru faptul ca esti optimista!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete