Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 22 martie 2010

Iti ofer o imbratisare


Ma raliez cu tot sufletul initiativei Siminei" Iti ofer o imbratisare".

"Imbratisarea este o manifestare delicioasa, emotionanta si chiar foarte necesara; cu ajutorul ei putem sa ne exprimam bucuria, afectiunea, fericirea de a intalni sau de a descoperi o fiinta umana care ne este draga", care trezeste ceva minunat in sufletul nostru.
Asa ca " iti ofer un dar minunat, care nu a cunoscut niciodata, nu cunoaste nici acum si nu va cunoaste vreodata criza: acesta este o imbratisare intensa, profunda si plina de iubire. Te rog sa oferi si tu un astfel de dar dumnezeiesc tuturor acelora care sunt deschisi sa-l primeasca...astfel putem sa aducem Paradisul pe acest Pamant".

Daca vrei sa primesti de la mine o imbratisare cu savoare de poezii rasarite din suflet si sa oferi mai departe imbratisarea ta specifica fiintelor pe care le iubesti si chiar si colegilor, vecinilor, cititorilor....copiaza textul urmator la tine pe blog si lasa-mi si mie o imbratisare sa stiu ca ai primit-o pe a mea.


Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Un comentariu:

Simina spunea...

Multumesc mult Ionel pentru aderarea ta cu tot entuziasmul sufletului tau la aceasta campanie de imbratisari pentru o viata fericita!
Te imbratisez!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete