Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 2 martie 2010

De reflectat...


  1. Pune credinta in lucrurile mici pe care le faci, pentru ca in ele sta puterea ta.
  2. Sa fii nedorit, neiubit, neingrijit, uitat de toata lumea cred ca e o foame mai mare, o saracie mai mare decat a celora care nu au ce sa manance.
  3. Sa nu credeti ca dragostea, pentru a fi adevarata, trebuie sa fie extraordinara. Lucrul de care avem nevoie e sa iubim fara ca asta sa ne oboseasca.
  4. Nu asteptati lideri. Faceti ce e de facut singuri, fiecare in parte.
  5. Chiar si cei bogati sunt infometati de dragoste, de ingrijire, de dor, de a avea pe cineva care sa fie doar al lor.
  6. De fiecare data cand zambesti cuiva, este un gest de dragoste, un dar catre acea persoana, un lucru frumos.
  7. Dumnezeu nu-ti cere sa reusesti, El vrea doar sa incerci din tot sufletul.
  8. Lucrurile bune sunt zalele care formeaza lantul iubirii.
  9. Eu sunt un mic creion in mainile unui Dumnezeu scriitor care scrie o scrisoare de dragoste lumii.
  10. Nu ma rog petru succes, cer doar credinta.
  11. Am descoperit paradoxul ca, daca iubesti pana cand doare, acolo nu exista durere, ci si mai multa dragoste.
  12. Stiu ca Dumnezeu nu-mi va da nimic din ceea ce nu pot duce. Mi-ar placea doar ca El sa nu aiba chiar atata incredere in mine.
  13. Incerc sa dau saracilor contra dragoste ceea ce bogatii ar cumpara contra unei sume de bani. Nu, nu as atinge un lepros pentru o mie de lire sterline, dar l-as vindeca pentru dragostea Lui Dumnezeu.
  14. Daca nu avem pace, e pentru ca am uitat ca apartinem unul altuia.
  15. Daca vrem ca un mesaj de dragoste sa fie auzit, el trebuie sa fie trimis. Pentru a tine o candela aprinsa, trebuie sa turnam ulei in ea.
  16. In viata asta nu putem face lucruri marete. Putem face doar lucruri marunte cu enorma dragoste.
  17. Este un gest regesc sa ai grija de cei cazuti.
  18. Este o saracie sa decizi ca un copil sa moara pentru ca tu sa traiesti asa cum vrei.
  19. Iisus a spus sa ne iubim unii pe altii. El nu a spus sa iubim toata lumea.
  20. Cuvintele de bine pot fi scurte si usor de rostit, dar ecourile lor sunt infinite.
  21. Haideti sa ne intampinam mereu unul pe altul cu zambete, pentru ca zambetele sunt inceputul iubirii.
  22. Haideti sa insistam pe strangerea de fonduri de dragoste, bunatate, intelegere, pace. Banii vor veni de la sine daca prima oara cautam Imparatia Lui Dumnezeu – restul vor fi date.
  23. Sa nu fim multumiti doar atunci cand dam bani la saraci. Banii nu sunt suficienti, bani pot fi primiti, dar oamenii au nevoie de inimile voastre, au nevoie sa-i iubiti. Asa ca risipiti dragoste peste tot pe unde mergeti.

3 comentarii:

denisia spunea...

"Eu sunt un mic creion in mainile unui Dumnezeu scriitor care scrie o scrisoare de dragoste lumii." este preferata mea... toate sunt deosebite şi merită să ne gândim serios la ele.

Ionel Mesaroş spunea...

Pentru Denisia
Iti multumesc pentru vizita si pentru comentariu!

tetris spunea...

Asa e, e multa nevoie de dragoste in lume

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete