Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 10 februarie 2010

Romania nimanui




Supravietuiesc intr-o tara cu foarte multi oameni tristi si debusolati;intr-o Romanie cernita de saracie,dezbinata de felurite interese meschine.Supravietuiesc in acest hatis de faradelegi, numai datorita credintei si a cumpatarii.

E imposibil sa traiesti intr-o Romanie bolnava! Aici,traim foarte bine,doar prin reprezentantii nostri.Aici,o duc bine doar speculantii Sistemului si acolitii Puterii.

Zi de zi ,aflam din mass- media ca tara se afla pe marginea prapastiei.

Multe din statele Europei au depasit criza economica .Noi ,desi suntem in Uniunea Europeana,inca ne aflam in plina criza si probabil vom iesi din acest marasm numai cu ajutorul altora. Suntem cu un picior in groapa si inca nu ne-am trezit la realitate.Probabil,conform obiceiului inradacinat in ultimii ani pe plaiurile mioritice,asteptam o mana intinsa.

Se pare ca am uitat ce inseamna demnitatea. Invatamintele din istorie nu ne-au servit la nimic.Daca nu am invatat din gresealele trecutului, ne meritam destinul.

Tabloul vietii romanilor e tot mai sumbru.Sunt tot mai multi taciturni.Desi au darul vorbei,nu-si gasesc vorbele,fiindca si-au pierdut pofta de viata.Fara voia lor,zambetul i-a parasit,iar sperantele sunt tot mai desarte.

Romanii mei,de vorbe goale s-au saturat;Le-au primit ,cu varf si indesat, in fiecare campanie electorala,sub forma de promisiuni.

Incet ,dar sigur,caracatita saraciei isi intinde tentacolele, acoperind aproape intrega tara.

Cei care ar trebui sa gestioneze treburile tarii sunt fie incompetenti ,fie ignoranti;oricum,indiferent din ce categoria fac parte,raul pe care il produc, prin actiuni sau inactiuni,lasa urme atat de adanci, incat ,aproape sigur, doua generatii vor suferi din cauza nesabuintei lor.

Tot ce se intampla astazi in Romania,ne indeparteaza de normalitate.Sfidarea bunului simt,infratirea cu minciuna,cu parvenismul;prieteniile legate cu non-valorile si dispretul pentru morala crestina,ne situeaza impotriva curentului firesc.

Sub masca modernizarii Romaniei ,se ascund proiecte legislative ce pun in pericol democratia.

Sub sigla reformarii institutiilor statului, sunt dosite adevarate monstruozitati ale caror efecte catastrofale ,deja isi arata coltii.

Nesiguranta devine o lege a firii. Sutele de mii de someri ingroasa randul celor napastuiti ,condamnati sa traiasca intr-o tara in care nepasarea devine o cutuma.

Sindromul ignorantei se manifesta si fata de pensionari. In loc de batraneti linistite, primesc un dar nemeritat,grija pentru ziua de maine.

Se adopta legi in care se incalca principiile de drept.Se introduc impozite aberante.Se majoreaza impozite si taxe.Se scutesc de accize produsele de lux.

A trai a devenit un lux.Bucurati-va,nu platiti acciza dupa acest “produs”!

A supravietui este ceea ce caracterizeaza pe cei mai multi semeni de-ai mei.

Se fac economii la buget din orice cand e vorba de omul de rand,dar aceasta masura nu se aplica clientilor politici,acolitilor Sistemului.

Haosul pare sa fie legea noastra de capatai.In el se incheaga ignoranta cu incompetenta ,intr-un mod de natural, incat pare sa se fi impamantenit aici.

Rabdare-vechea si marea virtute a poporului roman,poate sa ajunga la capat.Ce se va intampla atunci ?

Eu,totusi ,sper ca invatand din greseli,“Romania nimanui “poate sa devina Romania noastra !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete