Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 5 februarie 2010

LEGI,PRINCIPII SI ADEVARURI


1.Universitatea este un loc unde oamenii cu principii sunt mai numerosi decat cei cu valoare;
2.Fereste-te de doctorul care se pricepe sa scape din orice necaz;
3.Muntele devine abrupt pe masura ce te apropii de el;
4.Un copil nu va varsa nimic pe parchetul murdar;
5.Cand formezi un numar gresit ,niciodata nu suna ocupat;
6.Cel care sforaie, adoarme primul;
7.Cel care rade la urma ,probabil nu a inteles gluma;
8.Creierul unui om plus al altui om vor produce cam jumatate din cate idei ar fi produs unul singur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete