Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 18 februarie 2010

Dorul


de Ionel Mesaros

Bob de roua
Cazut din cer,
Pe raza privirii,
Coborand ca pe-o scara,
S-adaposteste in lacrima
Cu care sunt legat
De viata dorului
De odinioara.

O sterg
Cu dosul palmei,

Dar refuza
Sa se topeasca
Sub arsita gandului
Stingher;
Ca nu va mai fi,
N-o preocupa:
Odata ea a fost
O lacrima de cer.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru aceasta poezie...

Ionel Mesaroş spunea...

Va multumesc pentru vizita si aprecieri!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete