Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 2 februarie 2010

IN TARG



Un mot vrea sa-si vanda cainile.

Un cumparator il analizeaza pe toate partile si intra in vorba cu motul.
-Bade ,cat ceri pe jigaritul asta de caine?
-O suta de lei.
-Scump!Vad ca-i orb de un ochi.

-Asa-i!
-Are si-o ureche taiata.
-Ii drept!
-Are si-un picior rupt.
-Asa-i.
-O...si coada..nici nu mai are.
-Ii drept.
-Da ' ,bade, spune drept de ce ai adus amaratul asta de caine in targ?! -Numa' asa .Am vrut sa-l fac de rusine si minune la lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete