Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 23 februarie 2010

Iubind Moartea


Moartea este ca o femeie plina de viata,
nedespartita de trupul tau, impreuna cu tine
de la prima respiratie a ta in aceasta lume.

Moartea este ca o femeie frumoasa, ispititoare
cu care te unesti pe deplin, impacat,
cand ii daruiesti ultima ta suflare.

Moartea este ca o femeie puternica, prea atragatoare
de care ti-e frica si fugi pentru ca n-ai inteles, inca,
felul misterios in care ea te iubeste.

Moartea este ca o femeie pasionala
cu care dansezi, respirand miros de tamaie
in ritmul ei navalnic, ametitor.

Moartea este ca o femeie flamanda de dor
care inghite cu pofta totul in jur,
hranindu-se chiar si cu timpul tau.

Moartea este ca o femeie goala, fascinanta,
neagra de intuneric, iubitoare, ocrotitoare si materna
atunci cand tu traiesti intens fiecare clipa a vietii.

Moartea este ca o femeie indragostita
pe care intr-un final fericit o vei iubi si tu,
imbratisand-o topit in fiecare secunda.

Publicata cu acceptul Siminei.
Sursa:http://poeziaiubirii.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete