Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 20 februarie 2010

Nebun de alb


de Emeric Imre
Acum, sunt mai pustiu ca totdeauna,
De cand ma simt tot mai bogat de tine

Si-mi stau pe tampla soarele si luna,
Acum ,mi-e cel mai rau si cel mai bine.

Si uite n-are cine sa ne-ajute,
Abia-si mai tine lumea ale sale
Si pe-un perete alb de muze mute,

Nebunii negri cauta o cale.


Si te iubesc cu mila si cu groaza,

Tot ce-i al tau , mi se cuvine mie,

Ca un nebun de alb ce captureaza
Regina neagra pentru vesnicie.


Prin gari descreierate accidente,
Marfare triste vin in miezul verii,
Iar eu sunt plin de gesturi imprudente

Ca sa te apropii si ca sa te sperii.


Jur -imprejur, privelisti aberante:
Copii fragili ,ducand parinti in spate;
Batrani cu sanii gri de os pe pante
Si albastrosi venind din zari uscate.


Mi-e dor de tine si iti caut chipul

In fiecare margine a firii,
In podul palmei, daca iau nisipul,
Simt un inel jucandu-se de-a mirii .


I-aud prin batalii din vreme-n vreme,
Ostasii garzii tale ti se-nchina,
Iubita mea cu foarte mari probleme,
Cu chip slavon si nume de regïna.

Un comentariu:

tetris spunea...

E unul din cantecele mele preferate

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete