Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 2 februarie 2010

IN TREN...



In compartiment,Todorut ,impreuna cu un preot, o preoteasa si un invatator.
Todorut:Tare as aprinde o tigara ,da' ma tem ca se supara domnu' parinte...
Preotul:Nu ma supar , bade ,aprinde-o linistit.
Todorut:Da, poate se supara doamna preoteasa...
Preoteasa:Nu ma supar ,bade...
Todorut:Da' ce zice domnu' invatator?
Invatatorul:Aprinde-o linistit,nu-ti fa probleme ca nu ma supar...
Todorut:Apai...daca nu se supara nimeni, atunci ,n-are rost s-o mai aprind...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete