Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 1 februarie 2010

BANCUL ZILEI




SAVETA LA EXAMENUL DE ALFABETIZARE

Invatatorul:Lele Saveta ,ia sa-mi raspunzi dumneata repede la ce te-oi intreba io !


La aritmetica:


Invatatorul:De cate ori merge 3 in 2 ?
Saveta :O data.
Invatatorul:Ia mai gandeste-te ca nu-i tocmai asa !
Saveta:Ii drept ca nu merge asa de bine ,da'asa mai inghesuit mere si 3 in 2.


La zoologie:

Invatatorul:Spune repede patru animale salbatice!
Saveta :Trei lupi si o vulpe.

La romana:


Invatatorul:Cunosti litera aceasta ?
Saveta:Ioi,cum sa n-o cunosc!
Invatatorul:Cum ii zice ?
Saveta: Apai,io o cunosc numa 'ase din vedere.

La fizica:

Invatatorul :Cunosti o apa care nu ingheata niciodata?
Saveta: Hapt ca stiu !Apa clocotita.

La istorie:

Invatatorul:Cand a murit Mihai Viteazul ?
Saveta :Tulai Doamne,domnu' invatator,spui drept ca nici n-am stiut ca o fost beteag!?
Invatatorul:Poate stii ce-au facut romanii dupa ce au trecut Dunarea?

Saveta:Stiu... S-or dezbracat si si-or uscat nadragii.

Invatatorul:Care este ultimul popor migrator de pe teritoriul nostru ?

Saveta:Arabii, ca or umplut tara de buticuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete