Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 25 decembrie 2022

Crăciun fericit cu blândețe, lumină, iubire și har!

Crăciunul este despre nașterea lui Iisus. Este despre bunătate, credință, iertare, recunoștință,  familie și prietenie.

Fie ca sărbătorile de iarnă să ne aducă bucuria Crăciunului prin speranţă, spiritul Crăciunului prin pace, emoţia Crăciunului prin dragoste și ziua nașterii Mântuitorului să-l avem mereu în inimă și gând. 

Aripi de îngeri să ne atingă sufletul să ia cu ei toate supărările, lăsând lumină, speranță și pace sufletească în viața noastră. Să ningă asupra noastră doar cu bucurie și senin, cu prosperitate, zâmbete și veselie, cu sănătate și oameni dragi și peste toate cu multă iubire. 

Suflete dragi, în orice colț de lume vă aflați, vă doresc fericire, noroc,numai bine și să aveți parte de pacea pe care numai miracolul acestei sărbători o poate aduce! 

Crăciun fericit cu sănătate, sărbători alese, lumină și binecuvântări divine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete