Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 5 ianuarie 2011

Lectia de dirigentie


Intaiul "dascal"al tarii,renumitul  savant in manevre politice,ne-a oferit ieri o mostra de "intelepciune",argumentand ,dupa promulgarea Legii Educatiei ,beneficiile actului normativ pe care cerneala de abia se uscase.Despre aceste" beneficii",puteti afla citind articolul pe care l-am postat ieri.
"Domnia sa" a prezentat in maniera specifica ,dovedind iresponsabilitate ,noua lege a educatiei intr-o lumina favorabila,spurcand pe detractorii sai,dand vina pentru imaginea dezastruoasa a invatamantului romanesc pe rectorii Andronescu si Marga,ca si cand  dansul este presedintele Romaniei doar de cateva luni.Ca de obicei,nu-si asuma nicio vina pentru starea in care a ajuns educatia nationala.Mereu, i-a terfelit pe cei care gandeau altfel decat domnia sa si i-a asezat la stalpul infamiei.
" Scoala de tampiti ",cum ii place presedintelui sa catalogheze invatamantul romanesc, a produs de-a lungul timpului oameni de stiinta de prim rang,apreciati pentru activitatea lor in marile centre universitare ale lumii.Este total deplasat,in calitate de presedinte al tarii,sa eticheteze educatia nationala in termeni defaimatori,sa-i denigreze pe cei care fac cinste acestei tari pentru a micsora decalajul de imagine dintre acestia si "domnia sa".
Nu s-a ferit ieri,"iscusitul diriginte", sa  faca morala "elevilor sai" ,romanilor,ca si cand moralitatea de care a dat dovada si educatia sa aleasa i-ar permite acest lucru.Vocabularul "bogat" al presedintelui,"verticalitatea sa" si "onoarea " de care a dat dovada ii recomanda cel mult sa taca si sa stea departe de ochii lumii!
Din pacate,romanii mai trebuie sa astepte cuminti in banci  spusele "dirigintelui" inca mult timp,mult mai mult decat puterea  lor  de suportabilitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete