Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 7 ianuarie 2011

Politica nerusinarii


In timp ce majoritatea romanilor sunt "pedepsiti" de actuala Putere,prin taiere de venituri,prin impunerea de taxe si impozite aberante,clientela "portocalie"este rasplatita ,sub diverse forme,culminand ,prin omisiunea de prelungire a ordonantei ce prevedea plafonarea salariilor din Sistemul public,cu decizia de a stimula performanta directorilor din Regiile guvernamentale cu venituri net superioare celor din tarile Europei Occidentale.
Ca liberal,orice ingradire a drepturilor mi se pare o masura nefireasca,insa limbajul duplicitar al guvernantilor si populismul exacerbat ,promovat de acestia ca politica de stat , ma contrariaza.
De vreme ce veniturile amputate ale bugetarilor  nu vor reveni la valoarea dinainte de taiere,multe dintre ele fiind sub nivelul subzistentei;in timp ce pensiile sunt inghetate,unele recalculate si cele peste 740 de lei reduse cu 5,5% din aceasta luna;in conditiile in care persoanele apartinand categoriilor defavorizate le sunt ingropate pana si speranta,clientela "politica",oamenii presedintelui,prospera,acumuleaza venituri imense ,cu gandul la viitorul lor politic,pregatind resursele financiare cu care sa cumpere,din nou,votul romanilor.
E dramatic ca nu ne desteptam!Desi rabdarea e o calitate a romanilor,ma dezamageste lipsa de atitudine a semenilor mei,inchizand ochii la ceea ce se intampla tarii.
Ieri,romanii au mai primit "o palma":amanarea aderarii la spatiul Schengen.Presedintele a declarat ca isi asuma acest esec ,insa a aratat ,conform obiceiului "domniei sale",ca vinovatii pentru acest insucces sunt altii,nicidecum dansul.
Se pare ca ne-am obisnuit sa fim oaia neagra a Europei,cobaii masurilor de austeritate fara precedent,un popor lipsiti de onoare,tolerant si mult prea rabdator!

6 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

LA MULTI ANI!
Un an plin de bucuri si
impliniri iti doresc!

Ionel Mesaroş spunea...

@ELENA
Va multumesc pentru urari!
Va doresc o zi frumoasa!

Anonim spunea...

Fie ca aceasta zi sa-ti deschida poarta unui viitor plin de succese, Dumnezeu sa-ti dea un curcubeu la fiecare furtuna, un zambet la fiecare lacrima, sanatate, impliniri.
LA MULTI ANI!

.✿*E LENA*✿. spunea...

LA MULTI ANI,DE ZIUA TA!
http://www.youtube.com/watch?v=_qYEhVnQXKY

Ionel Mesaros spunea...

@Gabriela
Va multumesc pentru urari!
Va doresc o seara placuta!

Ionel Mesaros spunea...

@ELENA
Va multumesc pentru urari si dedicatie!
Va doresc o seara placuta!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete