Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 16 ianuarie 2011

EMINESCU

  
de Ionel Mesaros
 
E glasul cerului cuprins in cuvant,
dorul purtat pe aripi de gand ;
Munte de suflet ceresc
parjolit de focul iubirii ;
Icoana a neamului romanesc
renascuta din cenusa firii .
Nobil cant de luceferi aici,pe pamant ,
in zbor catre cete de ingeri ,
Ecoul vesniciei mangaiat de vant ,
de demoni tacuti si stingheri .
Slava a graiului pamantesc
dincolo de orice inchipuire;
Coloana a templului omenesc
mai presus decat orice gandire.
Universul cuprins in cuvant,
cel mai viu glas al limbii romane,
pe plaiul mioritei ,adastand 
poetul nepereche,de veghe ,ramanand
un sfant om cu har de nemurire!


(16.01.2011)

4 comentarii:

Simina spunea...

frumos si adevarat grait-ai...
o saptamana minunata!

Ionel Mesaroş spunea...

@Simina
Multumesc!
Iti doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Frumos omagiu adus Luceafarului! Imi place cum l-ai descris , in mod special aici:

Coloana a templului omenesc
mai presus decat orice gandire.
Universul cuprins in cuvant,
cel mai viu glas al limbii romane,
Ma bucur ca mai exista oameni care -l poarta in suflet pe marele poet!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Cand e vorba sa scriu despre Eminescu,simt ce deficiente am la capitolul vocabular!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete