Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 14 octombrie 2010

Ganduri...

Avem nevoie de îndoiala pentru a ne construi certitudinile. Ne înfasuram inima în sârma ghimpata, sângerând învatam sa iubim. Ne izolam si cautam singuratatea, lasam praful sa se astearna pe gene, ca apoi sa le curatam cu lacrimi, astfel, cu privirea curata, învatam sa-i vedem pe ceilalti.
    Memoria asociata sentimentelor e cea mai puternica, uitam atâtea în viata, dar oamenii care ne-au facut sa "simtim" nu pot fi uitati. As mai vrea cel putin o viata, sa-i întâlnesc iar, sa le scrijelesc numele pe peretii sufletului.
    Un zâmbet, o atingere, îmi confirma faptul ca fac parte din prezentul meu, îi închid sub gene, îi ascund în inima, si ma rog, asa cum zicea Blaga, "opreste, Doamne, ceasornicul cu care ne masori destramarea"...

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Frumos mai zicea Blaga, "opreste, Doamne, ceasornicul cu care ne masori destramarea"...
Un sfarsit de saptamana binecuvantat doresc intregii tale familii!

Ionel Mesaros spunea...

@elena marin -alexe
Va multumesc pentru vizita si urari!
Va doresc un week-end placut!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete