Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 19 octombrie 2010

27 octombrie:"o constiinta intre doua bile"


Peste o saptamana soarta a milioane de romani va fi decisa in Parlamentul Romaniei.
Votul pe motiunea de cenzura  va fi un moment de referinta pentru aceasta toamna.
Maine,20 octombrie 2010,va fi citita motiunea,iar  pe 27 octombrie ,parlamentarii vor decide soarta romanilor,postandu-si pozitia constiintei intre cele doua bile pe care le vor introduce  in urne.Problematic,va fi pentru sustinatorii actualei Puteri,care vor fi supusi la presiuni din toate directiile.In mod normal,respectul pentru Adevar si pentru semenii care le-au oferit "scaunul "de parlamentar ar trebui sa primeze,insa politica damboviteana  nu tine de morala,ci numai de interes;fapt pentru care orice este posibil.
Deocamdata,4 parlamentari independenti si-au aratat intentia de a  vota in favoarea motiunii,iar cativa "pedelisti "oscileaza..."Jocul " poate fi facut de reprezentantii minoritatilor nationale,coroborat cu atitudinea unor nemultumiti de politica partidelor pe care le sustin.Poate,UDMR-ul se va trezi in ceasul al douasprezecelea si va vota "pro-motiune",insa ,probabil,presiunea strazii va fi decisiva!
Astept cu infrigurare  ziua de 27 octombrie 2010 ca pe o sansa de salvare a Romaniei de la naufragiu!In acea zi ma voi alatura colegilor mei liberali din administratia locala care au anuntat pentru 27.10.2010 un miting in fata Prefecturii.
Inchei cu cuvintele lui Paul Ambroise Valery :"Constiinta  domneste,dar nu guverneaza."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete