Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 25 octombrie 2010

De Ziua Armatei


Ieri, 24 octombrie, incepand cu ora 12.00,am participat la  manifestarile dedicate Zilei Armatei .
Pentru inceput, ne-am deplasat la Cimitirul Eroilor  .Acolo ,dupa un ceremonial militar si slujba de pomenire a eroilor cazuti pe campul de batalie,in semn de omagiu,am depus    o coroana de flori.
 La ora 13.00 , am participat la festivitatile  care au avut loc la  Monumentul Ostasului Roman.
Fata de anii precedenti, de aceasta data am vazut foarte multe persoane care au decis ieri  sa ni se alature la aceste festivitati.
 Pentru mine,Ziua de 25 Octombrie este o zi sacra..
Am un respect deosebit pentru Armata romana .Peste 20 de ani am fost “sub arme”,avand, pana la iesirea la pensie in 2009, un singur loc de munca.In concluzie,sunt produsul Armatei,al vietii cazone.
Cu aceasta ocazie am adus  un pios omagiu ostasilor romani cazuti la datorie ,iar celor aflati “sub arme”,fostilor mei camarazi,  le-am  urat  sa aiba puterea sa suporte privatiunile serviciului militar,mai ales in vremurile tulburi de care avem parte si ,prin activitatea lor ,sa cinsteasca memoria strabunilor care s-au jertfit pentru Neamul romanesc si sa fie mandri de faptul ca sunt in slujba patriei!
La reusita acestor manifestari a contribuit din plin si vremea buna,fiind o insorita zi de toamna.

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Subscriu la cele scrise de tine, deoarece si eu am respect pentru armata romana.
O seara cu mult senin iti trimit de pe plaiuri mioritice.

Ionel Mesaros spunea...

Va multumesc pentru comentariu!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete