Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 7 octombrie 2010

Adio, principii de drept!


Curtea Constitutionala a Romaniei a decis ca Legea poate fi retroactiva in Romania,contravenind  Art15,alin.2 din Constitutie care prevede ca Legea dispune numai pentru viitor, cu exceptia legii penale sau contraventionale mai favorabile.
Daca asa stau lucrurile,in Romania nu mai exista Lege. Nu mai exista Constitutie, nu mai exista Stat de Drept, nu mai exista Democratie. Este doar autocratie, totalitarism si dictatura. Am ajuns aici prin pasi marunti:N-am protestat cand s-a incalcat legea de catre Guvern. N-am protestat cand s-a incalcat legea de catre presedinte. N-am protestat cand s-au furat alegerile prezidentiale. N-am protestat cand CCR a dat solutii aberante. N-am protestat cand structura Parlamentului a fost modificata anti-constitutional....Iar cine crede ca acest regim va renunta la putere prin mijloace pasnice, se inseala. Prin acceptarea de catre noi a tuturor fenomenelor descrise mai sus, "portocalii" s-au asigurat ca in Romania doar vointa lor conteaza. In rest," ciocu mic si joc de glezna."
Este inadmisibil sa mai toleram politicile aberanta ale Puterii!
Este revoltator ca principiile de drept in Romania sa fie auncate in gheena istoriei!
Speranta mea si a colegilor mei ,deposedati samavolnic de drepturile de proprietate prin decizia CCR de a considera Legea retroactiva,cu toate ca ,in baza art.15 din Constitutia Romaniei ,Legea dispune numai pentru viitor,se leaga numai de forurile internationale ,de CEDO.
Adio, principii de drept!Adio ,Stat de Drept!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Dar ce, au existat vreodata principii de drept in Romania?
Ganduri bune de la Vrancea!

Ionel Mesaros spunea...

@elena marin-alexe
Doar declarativ au existat principiile de drept.
Va multumesc pentru vizita si pentru urare!
Va doresc o seara placuta!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete