Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 26 octombrie 2010

Dezamagire...


Dezamagire,numele tau e poporul roman,o multime de inconstienti care refuza sa inteleaga realitatea,care a capitulat in fata dusmanului normalitatii,care sa complace in lasitate ,care,prin inactiune si toleranta raului, impieteaza  insasi memoria Neamului romanesc.
Dezamagirea este atat de mare, incat viitorul meu si al familiei mele il prevad  departe de acest taram.Ma zbat in zadar ,interesele meschine sunt deasupra celor firesti;ajungand sa ma bat cu morile de vant.Speranta mi-o pun numai in Dumnezeu!
Nu stiu ce trebuie sa ni se mai intample pentru ca sa ne "trezim"?!
Maine,in ziua votarii motiunii de cenzura,noi ,cei de la PNL Satu Mare  ,organizam un miting de protest in fata Prefecturii,cautand si in felul acesta sa-i scoatem pe satmareni in strada ca sa puna presiune pe cei de la Putere ,in special,in cazul nostru ,pe UDMR si PDL.
Cu toate straduintele noastre,soarta motiunii este cunoscuta!Din lasitate,cei carora le-am dat votul multi dintre noi,refuza pana si sa-si exprime acest drept constitutional,dictatura mutandu-se ,oficial,pana si-n interiorul acestor partide.
Pierzand aceasta ocazie ,din 27.10.2010,pierdem trenul salvarii,urmand sa ne ducem crucea suferintei mai departe,resemnati .Unii dintre noi vor iesi din iarna,altii,din cauza neajunsurilor ,vor iesi din viata.
E trist tot ce ne asteapta! E sumbru viitorul nostru!Probabil,ne vom trezi mult prea tarziu,iar "indreptarea"lucrurilor se va face numai prin jertfa!Pe altarul suferintei,constiinta se va curata de semintele matragunei,insa pe obrazul poporului meu va ramane adanc impregnat semnul tradarii Neamului romanesc,un pacat impotriva firii si al Iubirii de Adevar,un pacat impotriva lui Dumnezeu !

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ma doare sufletul de toata negura adunata pee capul poporului meu..
Doamne ai mila de poporul nostru!

Ionel Mesaroş spunea...

E groaznic ceea ce ni se intampla!Pacat ca multi dintre semenii nostri nu realizeaza dimensiunea dezastrului!
Va multumesc pentru vizita si comentariu!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete