Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 27 octombrie 2010

Motiunea a picat!


S-a dus si ultima farama de speranta de a scapa de Guvernul Boc 5!
Opozitia a adunat doar 219 voturi,lipsindu-i 17 voturi pentru ca motiunea sa treaca.Era previzibil acest deznodamant,insa, pana in ultima clipa, am sperat ca poate se intampla o minune.
Acum,n-avem ce sa mai facem politic!Trebuie sa suportam mai departe acest Executiv incompetent,care supravietuieste si  din cauza politicii duplicitare a UDMR-ului,aceasta profitand din plin de slabiciunea "portocaliilor".
Neputinta  de a ne debarasa de actuala Putere se va concretiza in cateva luni intr-o desnadejde care va ajunge la paroxism.
Ce  este de consemnat e faptul ca acest Guvern a intrat din nou in istorie,avand o sustinere "ZERO",dupa numarul de voturi exprimate in favoarea lui .
Rezultatul de astazi reliefieaza superficialitatea clasei politice ,dar si impotenta Opozitiei in actualul context politic.
Disfunctionalitati au fost si in cadrul Opozitiei .Schimburile  de replici  dintre "micul Titulescu" si  presedintele Antonescu nu au fost de bun augur;tradand o stare conflictuala,speculata cu mare atentie de cativa reprezentanti de marca ai UDMR-ului.
Maine,28 octombrie 2010,reprezentantii maghiarilor vor fi "premiati" pentru "buna purtare" cu o Lege a educatiei pe placul lor,pe langa sumele,deloc neglijabile, cu care au fost recompensati zilele trecute pentru fidelitate fata de Executiv.
In cateva luni,daca Guvernul Boc isi va continua  politicile de "reformare" a statului,se va alege praful de ultimii supravietuitori ai acestui regim odios!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Tradarile din interior sunt cele mai periculoase.Cel putin asta am vayut eu ieri..
O zi frumoasa cu pace sa ai!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Si eu am avut acelasi sentiment ,insa de circa o saptamana cand cei de la PSD refuzau sa conlucreze cu liberalii,lasand totul sa se consume dupa motiune.
Va multumesc pentru vizita si comentariu!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete