Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 20 octombrie 2010

O greseala "netolerata" de presedinte

Puterea lucreaza pentru popor numai din greseala.
In urma cu o zi , in Parlamentul Romaniei ,s-a consumat un fapt inedit:Coalitia a votat fara sa stie TVA 5% pentru alimentele de baza si neimpozitarea pensiilor sub 20 de milioane.
Plenul Camerei Deputaţilor a adoptat, marţi, un proiect de lege iniţiat de parlamentari PSD+PC şi PNL prin care se instituie aplicarea TVA de 5% la alimentele de bază, cum ar fi :pâinea, carnea, laptele, uleiul vegetal şi zahărul; Camera Deputatilor  fiind forul decizional.
Iniţiativa legislativă semnată de mai mulţi deputaţi şi senatori PSD+PC şi PNL a fost respinsă de Senat, dar a trecut marţi, aceasta fiind adoptată de Camera Deputaţilor, în sesiunea de vot final, cu unanimitate, respectiv 290 de voturi "pentru".

INCREDIBIL!!!Aleşii PDL, UNPR, UDMR şi Minorităţi au votat în necunoştiinţă de cauză. Au votat asta în unanimitate.  Printre votanţi şi miniştrii deputaţi: Elena Udrea, Nelu Ioan Botiş şi Gheorghe Ialomiţianu. Oamenii au votat practic cele două legi împotriva a ceea ce susţine Guvernul Boc că nu se poate.

Aleşii coaliţiei au fost duşi în eroare de faptul că ambele proiecte aveau rapoarte pozitive de la Comisia de Buget-Finanţe şi Bănci din Camera Deputaţilor unde opoziţia e majoritară.
Aceasta "greseala "a fost asumata de deputatul PDL Mircea Toader,insa va putea fi corectata numai de presedinte prin nepromulgarea Legii.



2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Am ramas cu un gust amar...
Speranta romanilor este doar la Dumnezeu!

Ionel Mesaroş spunea...

E ingrozitor: a face bine din greseala!
Intr-adevar,nadejdea noastra trebuie sa fie numai in Dumnezeu!
Va multumesc pentru vizita!
Va doresc un week-end placut!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete