Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 10 octombrie 2010

Gand autumnal


Toamna si-a intrat pe deplin in drepturi.Zilele s-au scurtat simtitor,soarele zambeste mai rar pamantului,iar covorul de frunze  ruginii se ingroasa de la o zi la alta.
Parfumul toamnei se inteteste clipa de clipa,raspandind nostalgii si tristeti,aruncand peste fata  obosita a naturii un voal de sub care va rasari  , tainic ,melancolia cu gust de dor si o romanta imbalsamata cu crizanteme.
Bratele nevazute ale vantului imprastie pretutindeni  mangaierile toamnei,apoi ridica spre cer ochii celor obiditi ,cerand  inca o raza de soare,un strop de speranta,o picatura de fericire...

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Frumoasa toamna e pe felia ei, cum s-ar zice.
Eu o iubesc mult! Noapte frumoasa intregii tale familii!

Ionel Mesaroş spunea...

Intr-adevar,e o toamna frumoasa.Imi doresc sa fie si lunga,cu toate ca anotimpul meu preferat e primavara.
Va doresc o seara placuta!

Simina spunea...

placute, mirosind a gutui, randurile tale....
toate cele bune!!!!!!1

Ionel Mesaroş spunea...

@Simina
Iti multumesc pentru vizita si aprecieri!
Iti doresc o seara placuta!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete