Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 5 octombrie 2010

Radiografia unui week-end




Desi traim vremuri tulburi,exista momente care ne scot de sub "umbrela "tristetii,oferindu-ne ocazia sa petrecem clipe de neuitat.
Sarsitul de saptamana l-am inceput  cu o vizita discreta  la Caminul de batrani.Alaturi de cativa colegi din Biroul Politic Municipal al PNL Satu Mare ,in semn de respect si omagiere,i-am vizitat pe cei 180 de "depozitari ai multor amintiri si tristeti" ,cu ocazia Zilei Internationale a Persoanelor Varstnice.Am fost fericit sa le pot readuce zambetul pe buze,gandindu-ma ca fiecare dintre dansii merita o soarta mai buna,o mai multa atentie din partea semenilor .Pentru mine ,acest moment a fost foarte emotionant din pricina faptului ca parintii mei nu au ajuns la varsta senectutii,iar eu ,privindu-i pe acesti oameni, mi-am dat seama, poate mai bine ca altii, ce sentimente ii stapanesc in acele clipe.
Dupa amiaza zilei de vineri ,am fost invitat la o zi de nastere  de catre sotia celui sarbatorit ,fara ca acesta sa stie ce surpriza i se pregateste.
Duminica, de la ora 17.00  ,alaturi de cativa colegi din Organizatia PNL Mun.Satu Mare si cateva rubedenii si prieteni ai sarbatoritului,d-lui Adrian Stef,prim-vicepresedinte Tineretului National Liberal,vicepresedinte al Consiliului Judetean Satu Mare si Presedinte al Organizatiei PNL Satu Mare,am participat la o petrecere -surpriza ,organizata exemplar de d-na Ramona Stef,incat ,finalmente,pot cataloga acest moment ca fiind un "chef pe cinste",care ,pe masura ce timpul trecea,dadea semne ca e fara sfarsit.Totusi,el s-a incheiat la miezul noptii,cand "bateriile de energie" ni s-au descarcat din cauza "oboselii" acumulate si a "efortului"depus in a ne etala cunostintele muzicale,cantand pana cand vocile pareau sa nu mai raspunda la comenzi...
In final,tin sa precizez ca ,uneori,avem nevoie de asemenea clipe,pentru a trece mai usor peste vicisitudinile  vremurilor pe care le traim.

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

E minunat ca mai exista oameni, care nu uita ca tineretea are si revers.Felicitari!

Ionel Mesaros spunea...

elena marin-alexe
Va multumesc!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete