Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 27 mai 2012

Lucian Bute şi Mandinga -două dezamăgiri



  • Conform stilului tradiţional românesc, înainte de competiţii mari, ne îmbătăm cu apă rece ,văzând în conaţionalii noştri ,din patriotism sau din alte motive, pe cei mai buni dintre cei buni.
    Ultimile ore ne-au oferit nouă,românilor, un duş rece prin umilitoarea înfrângere a lui Lucian Bute,dar şi prin clasarea mult sub aşteptări a formaţiei Mandinga la concursul Eurovision 2012,Zeleilah,piesa reprezentantei României,parcă prevestind nenorocirea care avea să se abată câteva ore mai târziu asupra lui Lucian Bute.
    Ce a păţit Lucian Bute ar trebui să fie o lecţie pentru noi toţi: asta se întâmplă când orgoliul întunecă raţiunea, pierzi - nu numai în sport, ci în viaţă, în general. Mândria nu e degeaba un mare păcat, a distrus multe destine.
    Lucian Bute a pierdut meciul în momentul în care a vrut să-i demonstreze englezului că poate sta la bătaie.
    Nu vad niciun motiv pentru care Bute a stat la bătaie cu Froch. Bute a fost campion mondial atâta timp tocmai pentru că a boxat pe picioare, din deplasare, lovind pe contra. Cum naiba să te apuci să stai în corzi tocmai cu batacul grobian?!
    Mă doare înfrângerea lui Lucian de parcă ar fi a mea. Dar sper că a învăţat ceva în seara asta şi, în Canada, îşi va lua revanşa în mod indubitabil în faţa acestui englez guraliv şi infatuat.
    Naprasnica noastră Mandinga, favorita nr.1 în concursul Eurovision 2012, care ,vorba unora, nu avea ce căuta între nulităţile cu care concura,a terminat abia pe locul 12.
    Eu cred că trebuie să fim mai realişti şi să nu ne credem buricul pământului, fiindcă modestia este fundaţia solidă a tuturor virtuţilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete