Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 10 mai 2012

Orientarea beţivului



Un beţiv merge pe drum împleticindu-se, cântând: "Să trăieşti şi să nu-ţi fie ru...şine, să fii fericit. Să cânţi, să cânţi, să cânţi..." până ce ajunge în faţa unei case, unde strigă:
- Femeie! Soţul tău i-acasă?
Apare o femeie la fereastră:
- Da, doarme!
- Atunci lasă-l! - zice beţivul, continuându-şi drumul împleticit.
Procedează la fel de mai multe ori. În cele din urmă:
- Femeie! Soţul tău i-acasă?
- Nu! - răspunde femeia, de la fereastră, nervoasă. Nenorocitul s-a dus să bea şi nu s-a întors nici pănă acum!
- Hopa... Atunci ,doamnă, aţi putea vă rog să veniţi până la poartă să vedeţi dacă sunt eu soţul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete