Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 20 mai 2012

Ca la noi ,probabil,la nimeni



Au trecut 1o zile de la debutul campaniei electorale pentru alegerile locale.
Deocamdată,derularea campaniei e anemică.Se mizează mult pe scorul USL prognozat la nivel naţional şi foarte puţin pe specificul zonei.
Ofertele electorale sunt puţin atractive şi ,oarecum,lipsite de seva pragmatismului.
Populismul e la el acasă,iar realismul o pasăre rară!
Cu toate că direct nu sunt implicat în această campanie,sunt nemulţumit că USL nu are o desfăşurare de forţe la fel de impresionantă ca la nivel naţional şi se complace într-o lâncezeală maladivă.
Zilele trecute am fost martor discret la campania desfăşurată în arealul în care locuiesc.Am fost surprins neplăcut când cei care făceau campanie pentru candidatul USL la primăria Satu Mare ,au cerut număr de telefon şi numele de la orice persoană ,fără diplomaţie,fără să facă vreo referire la oferta USL pentru Satu Mare.
Dezamăgirea a fost şi mai mare când am văzut că la întâlnirea cu candidaţii ,90% dintre participanţi au fost membri de partid,iar prezenţa a fost extrem de redusă.
Mediatizarea ofertei USL pentru Satu Mare în reţelele de socializare este nesemnificativă,limitându-se la câţiva candidaţi.
Este regretabil că directorii de campanie au o activitate lamentabilă pe palierul online!Dacă şi în întâlnirile cu alegătorii sunt la fel de implicaţi,USL nu va avea nicio şansă în faţa UDMR!
De subliniat e faptul că majoritatea candidaţilor pentru Consiliul Local nu se implică suficient,aşteptând ca voturile pentru USL să fie opera altora!
Sunt convins că nu vor fi mai multe voturi pentru USL primindu-i pe toţi transfugii de la PDL,după ce ani de-a rândul aceştia l-au slujit cu credinţă pe Băsescu.Nu pot accepta ideea ca aceşti transfugi să fie recompensaţi pentru trecerea în barca USL ,mai ales pe cei care vin cu pretenţii de a-şi păstra funcţiile la deconcentrate sau alte structuri guvernamentale.
Odinioară,eram revoltat că meritocraţia ,principiu fundamental liberal,e călcată în picioare de interesele de grup.Acum ,înţeleg şi mai bine resorturile politicii şi nu regret deloc faptul că am fost critic cu cei care bagatelizează valorile liberale,chiar dacă unii dintre cei mustraţi de mine mă urăsc, încât nu răspund la un elementar semn de bineţe!
Eu am conştiinţa împăcată că am semnalat derapajele de la normalitate şi sunt mulţumit că mereu am avut atitudine,nelăsând nicio satisfacţie celor ipocriţi şi lipsiţi de bun-simţ.
În final,mărturisesc că aştept cu nerăbdare o schimbare de macaz în această campanie pentru ca USL-ul să ocupe poziţia câştigătoare,altminteri,primarul în funcţie ,Iuliu Ilyes, se va bucura încă de un mandat,chiar dacă nu-l merită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete